Treaclemoon - Sprchový gel a krém na ruce

Pokud jste značku Treaclemoon ještě nezkoušely, tak přesto věřím, že povědomí o ní máte, nelze ji přehlédnout. Barevné, veselé a velmi líbivé obaly a ještě líbivější parfemace. Mě lákala ještě v době, kdy se u nás nedala koupit a já po ní pokukovala u zahraničních sousedů. Výběr například v Německu je bohužel o dost větší než u nás, ale na druhou stranu jsem nezvládla vyzkoušet ani produkty dostupné tady, takže asi netřeba brečet.

U nás je dostupná teprve něco málo přes rok, takže věřím, že i ten výběr se postupem času rozšíří. Co je super, že koupit můžete jak velká balení, tak i malá cestovní, což chválím. Dostupná je v DM drogeriích a na e-shopu kupkosmetiku.cz, od kterého mi přišel sprchový gel.

Krém na ruce Coconut Island
Začnu krémem na ruce, který mi poslední měsíce dělá denně společnost. Vidíte to rozkošné balení? To je prostě nádhera. Obsahuje například makadamiový olej, divokou višeň či panthenol, které chrání ruce před vysoušením, vyživují pokožku a posilují nehty.

Krém není nijak extra hutný, naopak má spíše lehčí konzistenci, takže není vůbec problém ho z pevného balení vymáčknout. Už se blížím ke konci a stále jde ven úplně v pohodě. Výborně se roztírá a ihned se vstřebává bez pocitu mastnoty. V podstatě vůbec o něm nevíte a můžete začít ihned pracovat.

Překvapila mě hydratace, moc jsem nečekala, jelikož jsem zas tolik dobrého na výživu nečetla, ale krém hydratace moc dobře. Je pravda, že na velmi suché ruce asi úplně stačit nebude, ale jinak s ním mám pokožku rukou hezky vyživenou, jemnou a to dlouhodobě, není potřeba mazat několikrát denně.

Co je vůbec nejlepší, tak vůně, bože, to je slast. Není to klasická vůně kokosu, ale spíše taková dortíková. Přesně ve stejné parfemace jsem měla tělový jogurt Fennel a tu vůni jsem milovala stejně jako u tohoto krému. Prostě kokos s krémem, mňam a ta vůně se na rukou drží.


Sprchový gel Ginger Morning
Mám tu i zmiňované cestovní balení a to zázvorového sprchové gelu. Samozřejmě můžete koupit i klasické balení, které má 500ml. Sprcháč jsem našla v letním balíčku od e-shopu kupkosmetiku.cz a zpočátku se přiznám, že jsem byla dost skeptická, zázvor není něco, co bych měla ráda.

Konzistence je poměrně řídká a gelová, taková klasika u sprcháčů, nic zvláštního. Vytváří spíše lehčí pěnu, která je ale příjemná a pokožku nevysušuje, zároveň ale nečekejte ani žádnou hydrataci. Je veganský, bez parabenů a silikonů.

Překvapivě nejlepší je právě ta vůně, které jsem se tak bála. Na léto něco naprosto dokonalého. Vůně je hodně svěží a štiplavá, takže pro milovníky kyselých vůně doslova povinnost a na léto mush-have produkt.

Moc děkuji e-shopu kupkosmetiku.cz za poskytnutí sprchového gelu k recenzi. 

Znáte Traclemoon?
Jakou parfemaci jste zkoušely?

13 komentářů:

  1. Treaclemoon jsem dříve skupovávala v Německu, jsem ráda, že se aspoň část jejich sortimentu dostala i k nám. Ten zázvorový sprcháč jsem měla v létě a ta vůně byla pecka:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Zančku už jsem viděla v obchodech a moc se mi líbí ty obaly :) ještě jsem si nezkoušela, ale musí vonět moc hezky :)
    MyGoldenMind

    OdpovědětVymazat
  3. Značku poznám, jednou jsem k ní přivoněla, ale mně bohužel její vůně neoslovily. Ale uznávám, že obaly jsou krásné.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  4. Mě se moc líbí ty jejich obaly, ale zatím jsem nic nezkoušela. Něco jsem si teda už prohlížela a vím, že docela zajímavý vůně mají, ale teprve se k nim musím dostat :D

    MagicBeautyLife

    OdpovědětVymazat
  5. Já měla v malém balení tělové mléko a že by mě tato značka nějak nadchla to se říct nedá.
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat
  6. Tuto značku jsem nikdy nevyzkoušela, obaly mají ale úžasné :)
    By-Barbora

    OdpovědětVymazat
  7. Po produktech od téhle značky pokukuji delší dobu. No a ještě jsem ani jeden nevyzkoušela, budu to muset napravit :-D

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, moc si toho vážim. Na každou Vaši reakci se snažím odpovídat, případně mě můžete kontaktovat i soukromě na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...