Nákupy a novinky za říjen 2018

Krásný den!
Už pár dní máme listopad, takže to chce shrnout předchozí měsíc i co se týče kosmetiky, ne jen života, proto se dnes vrhneme na nákupy a novinky. Ty jsem myslela, že budou skromnější, ale když jsem vše dala dohromady, tak toho zrovna málo není. Dobré ale je, že chybí naprosto dekorativka, té předchozí dva měsíce bylo až až, takže menší pauza neuškodí.

Kosmetika
Za říjen jsem utrácela pouze za kosmetiku a ještě jsem si koupila jednu svíčku. Jinak žádné oblečení, boty  apod. Jak můžete vidět, bezesporu vede Balea, ta přišla se spoustu lákavých novinek, kterým nešlo odolat a doufám, že se k nám dostane čokoládová limitka.

Jako první tu mám jako každý měsíc balíček od holek z arome.cz, který mi udělal velkou radost a to hlavně díky Manufaktuře a její limitované edici Lípa, která nádherně voní. Produkty poctivě zkouším a brzy Vás nemine recenze. Dále v balíčku byl vlasový balzám od Kallos a olejíček Weleda, který již mám, ale nevadí, protože je úžasný. 

A již ke zmiňované Balee. Neodolala jsem sladké limitce Mr. & Mrs. Panda, která je naprosto ňuňu a nádherně voní. Božsky voní též šampon s bílou čokoládou, opravdu autentická vůně. Tužidlo a lak na vlasy bylo potřeba doplnit, takže jsem sáhla po kaktusové variantě, parfemace trochu zklamání, ale ještě uvidím za čas. A v pozadí můžete vidět vánoční svíčku z Kiku, která voní po cukroví.

Další doplnění zásob a to v podobě intimního gelu od Ziaji, který kupuji stále dokola a který mi maximálně vyhovuje. Nejraději mám růžovou variantu, ale ta zrovna nebyla, tak jsem sáhla po modrých. Určitě doporučuji a pokud Vás zajímá recenze, na blogu ji najdete. 

Od známé jsem dostala pleťovou plátýnkovou masku značky MJ Care, což je pro mě neznámá značka, takže jsem hodně zvědavá na vyzkoušení, určitě pak poreferuji. K masce jsem ještě dostala růžový pilník na nehty od Golden Rose.

Jako poslední opět Balea a její nové kávové peelingy, které můžete koupit ve dvou variantách. Ještě jsem nezkoušela, chci prvně dodělat jeden otevřený, ale brzy se k nim určitě dostanu. Hodně se těším, i když balení mi nepřijde zrovna praktické.

Také nakupujete Baleu ve velkém?
Co jste si pořídily?

15 komentářů:

  1. Baleu zbožňuji, žádná jejich limitka mi nesmí utéct:-) Těším se na recenzi produktů Manufaktura, chystám se tam a chci si pořídit právě něco z té lipové limitky:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Ty obaly od Balei jsou fakt rozkošné. Já si objednala jejich tekuté mýdla a mám i adventní kalendář, takže se těším na otevírání. A tu čokoládovou limitku bych taky brala.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  3. Limitky od Baley jsou prostě nej, ty obaly nemají konkurenci.
    Terezah-style

    OdpovědětVymazat
  4. Balea má skvělé výrobky a ráda zkouším novinky i limitky, taky vždy neodolám :)
    MyGoldenMind

    OdpovědětVymazat
  5. Já vlastně ani nevím, co jsem si z kosmetiky minulý měsíc koupila. Novinkové články nepíšu, takže to nějak nesleduju. Matně si vzpomínám, že jsem byla v Rossmanovi - kupovala jsem si tam pleťové krémy a dostala jsem k nim jako dárek micelárku, což bylo příjemné překvápko. V DMku už jsem dlouho nebyla (naštvali mne s výměnou karet), takže od nich nic nemám (ale budu tam muset pro gel na praní, tak možná po něčem kouknu).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, výměna karet. Furt pořádně nevím, jak to teď funguje :D

      Vymazat
  6. Škoda, že ty peelingy tělové dali do takových obalů. :) Ale už se těším až je vyzkoušíš. :)
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat
  7. Tu novou sladkou limitku od Balei musím očichat :)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, moc si toho vážim. Na každou Vaši reakci se snažím odpovídat, případně mě můžete kontaktovat i soukromě na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...