Yves Rocher - Mátové osvěžení s malinou

Krásný den!
Jak jsem psala ve spotřebovánu, dlužím Vám spoustu recenzí a jedním velkým restem je malinová sada od Yves Rocher, kterou jsem již dopoužívala a furt ne a ne na ní přijít řada, tak dnes konečně. Bez dlouhého úvodu jdeme hned na to.

Sprchový gel Malina & máta
Sprchové gely od Yver Rocher se rozhodně u mě řadí mezi nejoblíbenější. Velký výběr z parfemací a dokonce různých řad, několik už jsem jich vyzkoušela a určitě ještě i vyzkouším.

Sprcháč lze koupit v tomto 200ml balení, ale pokud by Vám to bylo málo, můžete rovnou sáhnout po dvojnásobku. Sprchový gel parádně pění, pokožku těla nevysušuje, což je podstatné, umyje a nádherně provoní.

Ta vůně je dokonalá a na léto vyloženě ideální. Kombinace maliny s mátou snoubí sladké tóny s těmi osvěžujícími a kyselými, prostě dokonalost.

Sprchový gel s peelingem Malina & máta
Pokud Vás klasické sprcháče začínají nudit, co takhle zkusit sprchový gel s peelingem? Ty jsem si strašně oblíbila, je to opravdu příjemná změna.

Sprcháč tedy obsahuje malá zrníčka, což jsou jadérka kiwi a pudr z meruňkových jader. Zrníčka jsou ale hodně jemná a klasický peeling to rozhodně nenahradí, opravdu se jedná primárně o sprchový gel.

Je hodně hutný a po pokožce hůře klouže, chce to více vody a pořádně namydlit. Já to dělám tak, že ještě v dlaních sprcháč dám pod proud vody, aby ta hustá konzistence povolila a pak teprve začnu dávat na tělo. Je to ale bomba a doporučuji zkusit.

Tělové mléko Malina & máta
Jako poslední kousek tu mám do třetice tělové mléko. Těch už jsem také pár od YR vyzkoušela a mám je stejně ráda jako ty sprcháče.

Mléko má takovou klasickou konzistenci, to znamená, že je hodně lehoučké, spíše řídké a dobře se po těle roztírá. V podstatě okamžitě se do pokožky vsákne bez pocitu mastnoty či lepení.

Na mléko výborně hydratuje, pokožka je dobře vyživená, heboučká a krásně provoněná. Vůně se na těle nějakou dobu drží, ale tak decentně, vůně neobtěžuje.

Jaká je Vaše oblíbená parfemace?
Zkoušely jste malinu?

17 komentářů:

  1. Zaujal mě ten peeling, musí pěkně vonět, ale na mě by byl asi málo hrubý :D.
    Beauty by K.

    OdpovědětVymazat
  2. Ten s tím peelingem mám a je super :)

    OdpovědětVymazat
  3. Vesměs všechny parfemace od YR, co jsem kdy měla mi voněly, ale tahle malina a máta je top:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Malina a máta je určitě dobrá kombinace, možná časem vyzkouším - teď tu ještě nějaké sprcháče mám, tak budu sahat do zásob.

    OdpovědětVymazat
  5. Mám hrozně ráda Yves Rocher a tahle kombinace je hodně příjemná :)
    MyGoldenMind

    OdpovědětVymazat
  6. Jéé, malinovou řadu s mátou mám ráda :-) hlavně tělový peeling..

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, moc si toho vážim. Na každou Vaši reakci se snažím odpovídat, případně mě můžete kontaktovat i soukromě na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...