Balea - Stylingový ochranný sprej na vlasy

Krásný den!
Tak se zas podíváme na nějakou tu vlasovou recenzi, co říkáte? Musím se přiznat, že dříve jsem byla hrozný flink na nějaké ochranné spreje před teplem a sáhla jsem po nich jen výjimečně, když jsem si vzpomněla a měla náladu.

Již nějakou dobu ale používám poctivě. Vlasy mám celkem dlouhé, barvené a žehlím je, takže si určitě péči zaslouží a hlavně, je zapotřebí. Od Balei jsem v tomto směru moc nečekala, ale říkala jsem si, že alespoň zkusím a těch pár korun mě mrzet případně nebude.

Zaujalo mě už samotné balení, růžovou prostě můžu a celkově je balení nejen dobře vypadající, ale i bytelné. Pumpička po celou dobu dobře drží, neucpává se a má skvělý rozptyl.

Hned poté jsem byla nadšená z vůně, která je poměrně výrazná, ale z vlasů brzy vyprchá, takže se nemusíte bát, že by se bila například s parfémem. Vůně je hodně slaďoučká, připomíná mi nějakou malinovou žvýkačku, fakt k sežrání.

Vlasy chrání před vysušením a poškozením až do 220°C, což je opravdu vysoká ochrana. Vlasy má zanechat hebké, hladké, lesklé a usnadnit rozčesávání. Chrání vlasy nejen před fénováním, ale i žehlením. 

Sprej se má aplikovat do ručníkem vysušených vlasů a poté ještě do suchých před tepelnou úpravou. Já sprej používám tedy jen na suché vlasy před žehlením a myslím, že to i stačí. Vlasy vůbec neslepuje, nezatěžuje a určitě můžu potvrdit, že nejsou tolik vysušené a poškozené ze žehlení.  

Žehlíte či fénujete?
Používáte tepelnou ochranu?

6 komentářů:

  1. Dřív jsem žehlila a fénovala v jednom kuse, teď už jen vyjímečně, ale pokud ano, vždy něco na tepelnou ochranu použiji. Tenhle sprej neznám, ale vypadá hezky, růžová na obalech mně dokáže nalákat:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Fénuju - trochu, vlastně jen ofinu přes kartáč. Zbytek většinou nechám doschnout je tak... Takže je jasné, že žádnou ochranu vlasů před teplem nepoužívám.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já fénuji max na dovče, abych nechodila na véču s mokrou hlavou :D

      Vymazat
  3. Ja si vlasy žehlím za každým ako si ih umyjem. Používam sprej proti teplote od značky Kallos.
    Môj blog: http://lifeforjul.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, moc si toho vážim. Na každou Vaši reakci se snažím odpovídat, případně mě můžete kontaktovat i soukromě na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...