Mix recenzí - Nivea, Playboy, Bylineo, MJ Care

Krásnou neděli!
Mně dneškem končí třídenní volno a zítra těžký návrat do práce. Zrovna na ty tři týdny jsem se strašně těšila a najednou jsou pryč, nechápu. Naštěstí tímto dovolená nekončí, práce mě čeká teď jen čtrnáct dní a opět dovolená, ještě že ta léta bývají takhle volná.

Po nějaké době tu mám zase mix recenzí na několik produktů, které jsem v poslední době zkoušela a protože to není úplně na samostatný článek, tak si je shrneme všechny najednou.

Nivea micelární čistící pleťové ubrousky 3v1
Absolutně nechápu, že se tímhle dokáže někdo odlíčit. Rovnou se přiznám, že se mi úplně příčí dát ubrousky nejen na pleť, ale hlavně na oči. Na druhou stranu se můžou hodit třeba při delších cestách, kdy pleť osvěžíte a lehce očistíte.

Obsahují micelární vodu a vitamín E, které čistí, hydratují a pleti mají poskytnout navíc svěžest a vláčnost. Mají odstranit nejen make-up z tváře, ale i oční make-up.

Jsou docela pevné, netrhají se, ale zároveň jsou dostatečně jemné, takže nepoškrábou. Parfemace je decentní a napuštěné jsou tak akorát. Jak jsem psala, na odličování s velkým sebezapřením, ale skvělé jsou na odlíčení swatchů apod.

Playboy deo sprej Play It Sexy
Deospreje od Playboye mám docela ráda, měla jsem již několik verzí a nebyly vůbec špatné, i když já ty spreje používám převážně doma a v zimě, jinak věřím pouze tuhým variantám.

Deodorant je bez hliníkových solí a nedělá fleky na oblečení. Nedráždí pokožku a nepálí. Vůně je za mě povedená, spíše květinová s menším nádechem ovoce a vanilky.

Bohužel vůbec nefunguje, ale fakt jako vůbec. I při nulové fyzické zátěži funguje maximálně během dopoledne a pak je to jako by jste nic nepoužily a to nejsem zas tak potivá, ale tohle fakt hrůza.

Bylineo pleťový olej
Není to tak dávno, co jsem testovala kosmetiku Bylineo a naprosto si zamilovala pleťové krémy. Nedávno se mi do ruky dostal olejíček, který ač je tělový, tak díky tomu, že neucpává póry, se dá použít i na pleť.

Obsahuje spoustu olejů jako je avokádový, konopný, kukuřičný klíčkový a jojobový, vitamin E a D a esenciální olej z damascenské růže, což mě zaujalo, jelikož právě růže je skvělá na citlivou pleť. Olej má regenerovat, obnovovat hydrataci, zklidňovat, zjemňovat a slibuje dobrou roztíratelnost a vstřebatelnost.

Olejíček je vážně moc příjemný. Dobře se roztírá, ale chvilku trvá, než se vsákne, což se dá předpokládat, přece jen, je to olej a zanechává mastný film. Jakmile se ale vstřebá, tak výborně hydratuje. Na pleti s ním nemám sebemenší problém, krásně pleť vyživí, ta je nádherně hebká, hydratovaná a super je například i na tělo po holení či depilaci , kdy pokožku zklidňuje a pomáhá regenerovat.

Složení: Caprylic/Capric Triglyceride, Cannabis Sativa Oil, Zea Mays Germ Oil, Persea Gratissima Oil, Simmondsia Chinensis Oil, Phenoxyethanol (and) Ethylhexylglycerin, Tocopheryl Acetate, Rosa Damascena Flower Oil, Citronellol, Geraniol, Eugenol,

Moc děkuji Bylineo za poskytnutí produktu k recenzi.

MJ Care plátýnková pleťová maska Collagen
MJ Care je korejská kosmetika, která nabízí pleťové masky. Já tedy zatím zkoušela jen tuhle, ale na ebay se dají sehnat poměrně levně, takže bych určitě ráda zkusila i další varianty, tak dám případně vědět.

Fialová Collagen je omlazující maska proti vráskám, která stimuluje produkci kolagenu, odstraňuje vrásky, obnovuje pevnost, slibuje mladistvý vzhled a rozjasnění. Maska se nechává působit 15-20 minut a zbytky se vetřou do pleti.

Plátýnko je po stranách dost velké, hodně mi lezlo už do vlasů, ale zas brada je na bradě, což je super. Je akorát napuštěné, nikde neteče a na pleti po celou dobu perfektně drží. Jako mínus beru parfemaci, která byla na pleťovku docela silná.

Během doby působení neštípe a nedělá žádnou neplechu. Po vetření pleť hodně lepila a to delší dobu, ale poté už jen zůstala krásně heboučká pleť, která vypadala na pohled rozjasněná, rozhodně i vyhlazená a krásně hydratovaná. Pecka, budu muset korejskou kosmetiku více prozkoumat.

Zkoušely jste něco?
Používáte ubrousky?

6 komentářů:

  1. Ty deo spreje Playboy jsou spíš takové pěkně voňavé srandy, už jsem měla víc variant a všechny byly jen na takové chvilkové provonění.

    OdpovědětVymazat
  2. Já odličovací ubrousky vůbec nekupuju, měla jsem jen nějaký vzorek, který jsem využila na dovolené. Špatný nebyl, ale u nekupování ubrousků zůstanu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Našla jsem je v nějakém boxu, myslím, sama bych také nekoupila.

      Vymazat
  3. Bylineo jsem teď potkala na veletrhu a moc na mě udělali dojem, taky někdy taky něco ráda vyzkouším :)
    MyGoldenMind

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, moc si toho vážim. Na každou Vaši reakci se snažím odpovídat, případně mě můžete kontaktovat i soukromě na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...