Astrid - Citylife Detox

Krásnou neděli!
Vánoce už klepou na dveře a dneska si dáme poslední recenzi před nimi. Co se vánočních svátků týče, tak se určitě ozvu na Štědrý den s přáním a dále se uvidí. Určitě budu aktivní na instagramu a předpokládám, že vesměs i blog bude fungovat normálně, jelikož mám dovču dva týdny a bude tedy čas fotit, psát, odpočívat...

Doháním resty, Astridu od nějakého jara dlužím recenzi na zelenou řadu Citylife Detox. Doma už mám další novinky a recenze nikde. Řada je určená primárně pro normální až mastnou pleť, takže vůbec ne pro mě, nebyla jsem si tedy jistá, zda využiji. Využila a jsem nadšená.

Micelární voda 3 v 1
Řada je určená ženám, které žijí ve městě, což má samozřejmě na pleť vliv ať už mluvíme o znečištěném prostředí či stresu. Všechny produkty obsahují aktivní uhlí, které hloubkově čistí, detoxikuje a omlazuje pleť.

Micelárka odstraňuje nečistoty a make-up, je vhodná nejen na tvář, ale i na oči. Nemá dráždit, dehydratovat a naopak má regulovat tvorbu kožního mazu. Astrid má dokonalé micelárky a snad se žádnou nešlápnete vedle. Já doteď milovala růžovou pro citlivou pleť, ale tahle zelená mi přijde ještě o chlup lepší.

Na pleti je moc příjemná, vůbec nedráždí, pleť nevysušuje a ani citlivé pleti neubližuje. Co se týče odlíčení očí, tak je to bomba. I výraznější oční make-up vezme dvěma tahy naprosto dokonale beze zbytků. V očích nepálí, nedělá mlhu a vážně není třeba ani na oči tlačit, odličuje parádně.

Hydratační rozjasňující denní krém
Pleťové krémy zkouším strašně ráda, i když kolikrát je to 50/50, zda nebudu mít reakci a neoteču a to i přesto, že si hlídám složení. Obsahuje d-tox peptid, který má antioxidační účinky, podporuje produkci kolagenu a zabraňuje volným radikálům poškozovat pleť. Má ochranný faktor 10.

Krém slibuje ochranu před vnějšími vlivy, mladistvý, zdravější a zářivější vzhled. Krémy jsou opět něco, co Astrid umí. Jsou levné a přitom super účinné. Tento má středně hutnou konzistenci, která je na pleti neskutečně příjemná. Ideální konzistence jak na léto, tak i na zimu.

Krásně se roztírá, ihned se do pleti vsákne a nezanechává mastný film, takže není problém nanést hned make-up. Na to, že krém není vůbec určen pro suchou pleť, tak výborně hydratuje. Žádné suché šupinky či dehydratovaná pleť, s tímto krémem mám pleť v moc dobrém stavu.

Obnovující rozjasňující noční krém
I tady najdete aktivní uhlí a d-tox peptidy pro zářivý, mladistvý a zdravější pleť. Dále se v něm nachází AHA ovocné kyseliny, které zbavují pleť odumřelých kožních buněk a podporují jejich přirozenou obnovu.

Osobně mezi těmi krémy nevidím moc rozdíl. Možná je tenhle o maličko, ale fakt jen maličko, hutnější, přesto nepůsobí těžce či mastně. Roztírá se jedna radost a stejně tak dobře se vstřebává. Opět dokonalá hydratace. Na podrážděné pleti občas lehce zaštípe, ale do rána je naopak pleť pěkně zklidněná a začervenání zredukované.

Jediné, co ani u jednoho krému nefunguje, tak je to rozjasnění. Bohužel mám teď pleť docela mdlou a unavenou a s tím si krémy neporadí, ani nepůsobí jako prevence. Ještě zmíním vůni, která je u všech kousků povedená. Taková svěží, ale zároveň sladká, čistá, fakt zajímavá a líbivá.

Hloubkově čisticí slupovací pleťová maska
Maska má díky aktivnímu uhlí hloubkově čistit, detoxikovat a zmatňovat. Odstraňuje černé tečky, kožní maz a odumřelé kožní buňky. Měla by uvolňovat ucpané póry, zároveň pleť rozjasnit a zjemnit.

Netrpím na černé tečky, ani ucpané póry, pleť se mi dokonce ani trochu neleskne, takže tady bohužel nemůžu říct, jak funguje, ale zkoušela ji i mamča, které se teď pupínky dělají a byla spokojená. Mně tedy na pleti strašně štípala po nanesení, vydržela jsem a naštěstí žádné podráždění či začervenání.

Maska se nechává působit 20 minut a poté se sloupne. Sloupnout jde bez problému v jednom kuse a zbytečně netahá. Pleť byla hladší, jemnější a líbí se mi, že je pytlíček rozdělen na dvě půlky. Přesto jsem měla každou na dvakrát.

Moc děkuji Astrid za poskytnutí produktů k recenzi.

Zkoušely jste řadu?
Máte rády Astrid?

12 komentářů:

  1. Tu micelárku jsem měla, byla skvělá, určitě ještě musím vyzkoušet i krémy a masku, Astrid mám čím dál raději:-)

    OdpovědětVymazat
  2. S Astridem mám dobrou zkušenost, takže mne zelená řada k vyzkoušení docela láká - zvlášť po tvé recenzi

    OdpovědětVymazat
  3. Astrid mám ráda. Měla jsem jejich odličovací olej a byl super. Tyhle produkty jsem ještě nezkoušela.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné pondělí přeji ☺. Mě tato řada připomněla Nivea detox řadu, ze které mám masku a ta je fajn. Ráda se podívám na micelární vodu z této řady, ale bohužel krémy jsou pro mou pleť slabé. ☺

    OdpovědětVymazat
  5. Tuhle řadu mám nejraději. Je skvělá. K micelarkam se pořád vracím ❤️

    OdpovědětVymazat
  6. S masky jsem byla trošku nešťastná, přijde mi, že nic nedělá. Jinak tato řada je fajn micelární voda skvělá a krémy také :)
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, moc si toho vážim. Na každou Vaši reakci se snažím odpovídat, případně mě můžete kontaktovat i soukromě na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...