Random aneb leden 2020

Divné psát tu dvacítku na konci. Přeji Vám krásný únor, máme za sebou první měsíc a odhaduji, že i krátký únor uteče jako voda, navíc mě v něm čeká týden volna, takže věřím, že se ani nenaději a jaro bude klepat na dveře.

Když jsem projížděla instagram a galerii v telefonu, tak jsem zjistila, že jsem v lednu vlastně krom práce nic nedělala. Zvládla jsem se jen jednou najíst někde venku a zafotit, tím můj společenský život končí.

Na únor už mám ale plnější diář, naplánované mám nejen například večery se skleničkou, ale i snídaně, takže se moc těším. Když jsem zmiňovala focení, tak jsem po roce byla fotit s jedním fotografem, se kterým jsme zjistili, že letos se známe již deset let. Z fotek jsem nadšená a malou ukázku dám i sem, jinak se fotky budou postupně objevovat na instagramu, kde jich najdete více.
 Nový rok, nový kalendář / Nehty / Kafe cestou domu

 Špagety s boloňskou / Psí život / Po dlouhé době pizza, mňam

Fotilo se jak venku, kde jsem fotila po hodně dlouhé době, tak i v ateliéru. Jsem spíše na ty ateliérové fotky a právě i ty se mi líbí o dost více a jsou dle mého vkusu.

Jak začal Váš rok?
Užily jste si leden?

10 komentářů:

  1. já taky pracovala do zbláznění a osobní život tak nějak šel stranou, všechno co jsem měla domluvená jsem nakonec musela zrušit, ale leden přežit! a zase až za rok. Peti, ty fotky s fotografem, za mě se nejvíce povedly Ty jak jsi za sklem, to je moc hezký, jinak kočka jsi všude a je super, že jsi spokojená. Pizza, mňam, tu si budu muset snad dneska někde koupit, mám na ni chuť už dlouho :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mě mrzí, že jsi měla tak hektický leden, snad už to bude jen lepší a na pizzu by jsme mohly zajít :D

      Vymazat
  2. Leden utekl hrozně rychle. Ale zvládli jsme víkend v Mariánkách, což bylo super. A taky se mi líbí fotka za sklem - má takovou romatickou zasněnou atmosféru

    OdpovědětVymazat
  3. Leden byl takový dlouhý, přijde mi, že se docela vlekl a ani nic moc se v mém životě nedělo. Ono ani to počasí k tomu nevybízelo.
    Fotky jsou pěkné, také se mi nejvíce líbí ta za sklem :)

    OdpovědětVymazat
  4. Leden mi přišel šíleně dlouhý, vůbec mi neutíkal :D Fotky jsi nafotila pěkné.
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat
  5. Leden byl takový fádní, i když chvilkami hektický....což doufám nepředurčuje zbytek roku :-)
    O všem? Ovšem!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také doufám, že ne a že zbytek roku bude lepší :)

      Vymazat

Děkuji za každý komentář, moc si toho vážim. Na každou Vaši reakci se snažím odpovídat, případně mě můžete kontaktovat i soukromě na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...