Nivea - Pečující tónovací krém v houbičce Q10 Cushion

Díky holkám z arome.cz se ke mně poslední dobou často dostávají novinky od Nivei a jsem za to neskutečně vděčná. Niveu mám moc ráda a objevila jsem za poslední měsíce spoustu fajn produktů, které jsem si velmi oblíbila.

Určitě Vám v televizi neunikla reklama na nový make-up v houbičce Cellular Cushion. Reklama vypadá hodně lákavě a když jsem v posledním balíčku make-up našla, tak jsem byla naprosto nadšená, protože i mě samozřejmě upoutal.

Balení je hodně bytelné a docela i pěkné. Najdete v něm zrcátko i labutěnku k aplikaci a pod ní další patro, ve kterém už se nachází samotný produkt v houbičce. Osobně labutěnku nepoužívám, přijde mi, že podobné aplikátory akorát z pleti produkt stáhnou, než aby ho aplikovaly. Používám tedy buď štětec, nebo houbičku, která mi asi vyhovuje nejvíce. Pěkně produkt nasaje a přenese na tvář.

V nabídce jsou pouze dva odstíny, já mám 02 Medium, za což jsem ale ráda, protože i když vypadá tmavě, tak s pletí dokonale splyne a věřím, že i v létě, kdy budu opálenější, tak bude vyhovovat, takže spokojenost.

Slibuje snadnou aplikaci, přirozené krytí a hydrataci. Obsahuje koenzym Q10, který redukuje známky stárnutí a OF15, které chrání pleť před slunečním zářením. Je vhodný i pro citlivou pleť.

Za mě se jedná opravdu jen o tónovací krém, nikoliv make-up. Krytí má velmi nízké a pleť v podstatě jen sjednotí, takže lehce zredukuje kruhy pod očima a začervenání například kolem nosu. Tím, jak se jedná o krém, tak je nádherně hydratační a mastnější, takže ideální pro suchou pleť, která si s ním chrochtá blahem.

Nezvýrazňuje suchá místa, nezalézá do vrásek a ani během dne nevysušuje. Je vemi lehoučký a podle mě úplně ideální na léto, podobné produkty mám v létě moc ráda - mastnější čili hydratační, ale zároveň lehké.

Já jsem úplně nadšená a moje suchá a citlivá pleť také. 

Moc děkuji arome.cz za poskytnutí produktu k recenzi.

Zkoušely jste make-up v houbičce?
Co používáte v létě?

14 komentářů:

  1. S témto druhem produktu vůbec nemám zkušenost, přesto zrovna tenhle Nivea by mně lákal, i když mám mastnější pleť a ana něj by to asi úplně nebylo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na mastnou pleť si ho moc představit nedovedu a holky s mastnější pleti ho docela kritizovaly.

      Vymazat
  2. Mě překvapilo to bytelné balení a je to moje první zkušenost s produktem tohoto typu. Mám také Medium, ale musím si ho schovat na léto a hlavně, až se nebudou nosit roušky, teď je stejně zbytečný make-up používat :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně sedí i teď, ale na léto bUde celkově perfektní :)

      Vymazat
  3. Taky mě zaujal. Jen já bych asi potřebovala ten světlejší odstín.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  4. Já se musím přiznat, že mi celý koncept, kdy houbičkou nanáším něco z jiné houbičky, přijde zvláštní... Ale možná si to jen neumím představit :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Asi to trochu zvláštní je, ale špatný mi to nepřijde :D

      Vymazat
  5. Měla jsem ten od Lorealu, před ledy, když s tím přišla na trh drogérie a byl fajn, lehčí a dobře se mi s ním pracovalo. Poté jsem zkusila i Lancome a ten nebyl nic moc. Asi víc zkoušet nepotřebuji, ale Nivea zvolila pěkný obal, odstíny a celkově si myslím, že je to povedený produkt. ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten L`Oreal byl docela lákavý, lehčí mám ráda, kor na léto mi přijdou ideální.

      Vymazat
  6. Už jsem o něm něco málo četla a docela mě zaujal. :) Hlavně ten obal a celkově je to zajímavý produkt.
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat
  7. To vypadá zajímavě :) teda obal mě zaujal asi více, než samotný produkt.

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, moc si toho vážim. Na každou Vaši reakci se snažím odpovídat, případně mě můžete kontaktovat i soukromě na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...