Pupa Milano - Exfoliační a energizující maska na obličej

Pupa Milano je italská značka, jejíž ideologie vychází z nejčistších italských hodnot. Její typická červená barva představuje vášeň, energii a dynamičnost. Když se řekne Pupa, tak si představím všechny ty nádherné obaly, překrásné limitky a barvičky.

Pupa ale nabízí nejen dekorativku, ale i poměrně dost péče. A právě na péči dnes mrkneme, mám tu totiž recenzi na pleťovou masku. Tyhle masky vypadají super, jsou to pytlíčky o objemu 30ml, navíc díky dírce si je můžete někam zavěsit a překvapivě těch 30ml vydrží na docela dost použití.

Maska obsahuje výtažek z pomeranče a slibuje energizující, svěží a zářivější pleť. Má gelovou texturu a najdete v ní ovocné mikrogranule, což je strašně příjemné a je to i taková fajn změna, protože kromě vlastností masky díky částečkám funguje i jako peeling.

Mikrogranule nejsou vyloženě jemné, že byste je necítily, ale zas ani hrubé, aby podráždily, pouze pěkně pleť obrousí a zanechají ji jemnou a hebkou.

Používá se dvakrát týdně a působit se má nechat pět minut. Já tedy masky nechávám déle, takže klidně dvacet minut ji na obličeji mám. Maska lehce zaschne, takže ji smýváte vodou a peeling provádíte tedy buď při nanášení, nebo při smývání.

Po prvním použití jsem byla lehce na rozpacích, částečky super, ale nepřišlo mi, že by dělala něco wow. Pak jsem si ale všimla, že mám pleť opravdu hezky svěží a nádherně rozzářenou.

Nejedná se o žádnou hydratační či čistící masku, ale doporučila bych ji spíše unavené pleti, která potřebuje nakopnout.

Znáte značku?
Co jste zkoušely?

12 komentářů:

  1. Od Pupy znám a mám pár kousků jen z dekorativky, z pečující kosmetiky jsem neměla nic, ale maska se mi moc líbí balením:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Ani jsem nevěděla, že má Pupa i pleťové masky. Vypadá dobře a líbí se mi, že obsahuje ovocné mikrogranule. :-)
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  3. Značku neznám a maska vypadá zajímavě.

    OdpovědětVymazat
  4. Maska vypadá dobře, ten obal mi připomíná Sephora masky ☺

    OdpovědětVymazat
  5. O tejto značke som už počula, ale skúsenosti s ňou nemám. Táto maska vyzerá super.
    Budem rada ak sa zastavíš aj na mojom blogu.
    Môj blog: http://lifeforjul.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, moc si toho vážim. Na každou Vaši reakci se snažím odpovídat, případně mě můžete kontaktovat i soukromě na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...