Yves Rocher - Mini masky na vlasy

Krásný den!
V poslední době mi přišlo několik novinek od Yves Rocher, které si postupně představíme. Již jsem psala o jarní limitce Hello Printemps a dneska mrkneme na vlasové masky. Masky nejsou samy o sobě žádnou novinkou, novinka je ovšem jejich malý kabátek o objemu 35ml, díky čemuž jsou vhodné na cestování a vlasy budete tak mít v super stavu i třeba na dovolené.

Regenerační maska 2v1
Po regenerační vlasovce sahá asi větší procento z nás, protože barvíme vlasy, žehlíme, fénujeme a jinak upravujeme. Právě takto namáhaným vlasům je určena tato maska obsahující jojobový olej, který proniká hluboko do vlasu, regeneruje a chrání právě před poškozením. Další důležitou složkou je agáve, díky které jsou vlasy odolnější a silnější.

Maska má hodně hutnou konzistenci, do vlasů se super aplikuje a nikde nestejká. Nemůžu tedy říct, že by vlasy po umytí byly nějak extra heboučké či jemné jako třeba po kondicionéru či jiných maskách, ale to vůbec nevadí. Naopak mám pocit právě těch silnějších a pevnějších vlasů, hydratovaných a nesmím opomenout, že jdou dobře rozčesat.

Maska 2v1 na barvené vlasy
Vlasy si barvím už hodně dlouho, v pubertě jsem používala jen nějaké barvící šampony a přelivy, ale myslím, že od šestnácti jsem se barvila už běžnými barvami. Snad ani nevím, jaká je moje přirozená barva vlasů :D

Maska obsahuje bobule acai, které mají antioxidační účinky, jsou plné vitamínů, bílkovin a tuků. Maska má za úkol vlasy regenerovat a chránit barvu. Samozřejmě to neznamená, že se díky masce nemusíte barvit, protože barva bude držet, to ne, ale pomůže k pomalejšímu vymývání, o vlasy pečuje a mně se po ní vlasy nádherně lesknou.

Čisticí maska
Tato maska je určená primárně pro mastící se vlasy. Obsahuje výtažek z kopřivy, který reguluje tvorbu mazu, čistí a vlasy mají být silnější a hezčí. Tahle maska je jiná v tom, že se používá jako první krok ještě před šamponem. Nanesete na pokožku hlavy a necháte pět minut působit, poté opláchnete a použijete klasicky šampon a další svoje obvyklé kroky.

Mně se tedy vlasy nemastí, když nemám špatný šampon, co nesedí, tak myju po čtyřech dnech a vydržím i týden, když je potřeba. Ovšem čisticí produkty mi přijdou fajn, i kadeřnice mi prvně vlasy čistí a pak teprve myje, barví apod, aby mi i lépe chytala barva.

Takže jednou za čas pokožku a vlasy vyčistit, jedině dobře. Maska má jílovou konzistenci, je hutná, krémová a jak říkám, pokud vlasy zatěžujete, žijete v prašném prostředí, čištění není špatné, naopak.

Detoxikační vlasový peeling
Peeling mám delší dobu ve velkém balení a již jsem o něm jednou psala, takže spíše v rychlosti. Zpočátku jsem z něj byla na rozpacích, k pokožce hlavy se mi špatně aplikuje, spotřebuji ho hrozně moc (záleží samozřejmě asi na Vaši hustotě, délce atd), ale nakonec jsem si ho zamilovala.

Opět se používá jako první krok a zbavuje vlasy prachových částic. Já po něm sahám v případě, kdy použiji suchý šampon, více laku či jiných stylingových přípravků, nebo jsem v zakouřeném prostředí. Vlasy jsou po něm nádherně svěží, vzdušné a čisté.

Moc děkuji Yves Rocher za poskytnutí produktů k recenzi. 

Znáte peeling?
Používáte masky?

16 komentářů:

  1. Masky na vasy mám ráda a líbí se mi i myšlenka minibalení, kdykoliv cestuji, tak tahle malá balení využívám.

    OdpovědětVymazat
  2. Peeling si kupuji pravidelně a i ty masky jsou super :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Asi jsem sto let za opicema, ale peeling na vlasy? To slyším poprvé a musím po tom teda kouknout, wow! :D

    A tyto masky jsou moc hezký, ty si chci pořídit. To balení je rozkošný.
    Michaela Blog || Instagram

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jj, peeling a je to super, používám když dávám suchý šampon atd, abych vlasy fakt vyčistila :)

      Vymazat
  4. Já masky na vlasy skoro nepoužívám, teď jsem použila jednu od Balei a moc mne nenadchla. Z těchto od YR mne zaujala ta na barvené vlasy.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Od Balei jsem asi žádnou neměla, ale věřím, že YR je někde trochu jinde :)

      Vymazat
  5. Ale neeeeeeeeee, teď chci 2 ze 4! Ta druhá je sice na barvený vlasy, což já mám, ale asi mě tolik nezaujala. A ta regenerační taky ne.

    Za to ta čistící a ten peeling! Já si suchý šampony aplikuju pravidelně, a občas si řikám, jestli mi to na pokožce nedrží i po umytí😮! O peelingu do vlasů už jsem slyšela a hrozně mě to zajímá. Navíc by to možná mohlo pomáhat od lupů? Já je sice naštěstí (ťuk ťuk) nemám, ale na ten bordýlek ze suchého šamponu? možná dobrý nápad. A ta jílová je taky cool. Asi se po nich budu muset podívat. Jen se bojím, že je vyplácám hned napoprvé :D. Ale to asi ne, že? Jak myslíš, že vydrží? Mám hustší vlasy po ramena. A určitě bych to nepoužívala každé umytí (myju 1-2 týdně).

    Verča ze Ztracena v Praze | BÉŽOVÝ OUTFIT S KAPKOU ČERNÉ + NEW IN | OUTFIT

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zrovna ta čisticí a peeling se dávají jen ke kořínkům na pokožku. Vlasy mám do pasu a i ty dvě zbylé mám cca na šest použití a prodávají se i velká balení, tak klidně můžeš rovnou ty:)
      Na ten suchý šampon či lak mi přijdou fakt super, rozhodně mám počít cistejsich vlasů, po peelingu jsou krásně svěží, jen mu to chce přijít na chuť, kor pokud máš husté vlasy, tak vyloženě k pokožce se hůře dostaneš.

      Vymazat
    2. Já úplně přeskočila tu informaci, že se taky dělají ve větším balení😁. Určitě na to mrknu. A ten peeling zkusím nějakým způsobem zapracovat do vlasů. Myslím, že to nakonec nějak půjde. Trocha cviku a půjde to. Fakt moc děkuji za tip. Asi si koupím obě dvě, protože to je naprostá novinka pro mě a to miluju :D

      Vymazat
    3. No, tak teda pěkně děkuju. Jsem koukala, že ten peeling zrovna byl v jejich outletu za 129,-. Tak jsem si řikala, vezmu jen ten? A pak si řikam, hmm, dám si do košíku i tu čistící masku... A najednou jsem dostala dáreček! To je super :D. Mám šampon zadarmo. No a ještě jsem si vzala nějakou vůni do vlasů. Takže díky, skoro 500 je pryč :DDD

      Vymazat
    4. Haha, takhle to má být :D A jakmile jsou růzmé dárečky, hned se nakupuje a o moc lépe :D

      Vymazat
  6. Nevedela som že predávajú aj také mini balenie. Super nápad, hlavne teraz na leto keď je to dovolenkové obdobie. Ja si občas dám nejakú masku na vlasy ale to mám také mastné vlasy potom že katastrofa.
    TEHOTENSKÉ ÚTRAPY ALEBO ČO NEZNÁŠAM NA TEHOTENSTVE

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to poměrně novinka a na mastné je právě ta čisticí maska, tak třeba by vyhovovala :)

      Vymazat
  7. To malé balení je roztomilé a vhodné na dovolenou. :) Docela mě ty masky zaujali. :)
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, moc si toho vážim. Na každou Vaši reakci se snažím odpovídat, případně mě můžete kontaktovat i soukromě na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...