Balea 25 let | Limitovaná edice

Ta Balea je jak mor, člověk ani nestíhá všechny ty novinky sledovat a když už mě něco zaujme a pořídím, tak ještě než se dostanu k vyzkoušení, tak je nová limitka. Teď největší pozornost asi dostala edice k 25. výročí značky, která se za mě maximálně povedla. Hodně mi svými obaly ale připomíná limitku, která byla před lety, s názvem Rummelplatz, ty obaly jsou opravdu hodně podobné.

Limitka mě zaujala hned na první pohled, takže jsem netrpělivě vyčkávala, až se dostane k nám. Brala jsem v podstatě vše, kromě vlasovky, šampon a suchý šampon jsem vynechala, jinak jsem si udělala radost, obalům a vůním nešlo odolat.

Sprchový peeling Cukrová vata
Já tyhle vůně úplně miluji, cukrová vata, ach. Peeling se nachází v pytlíčkách o objemu 60g, takže jsem brala rovnou dva.

Peeling obsahuje jen mořskou sůl, kokosový olej a parfemaci. Je docela suchý, ale zas zbytečně Vám při aplikaci nepadá a dobře se na tělo nanáší. Je jemnější a částečky se hodně rychle rozpouštějí, takže peelingu vypoužíváte dost. Za mě ale fajn pro někoho, kdo drsné peelingy nemá rád.

Tím, že obsahuje sůl, tak pozor na podrážděnou pokožku či pokožku po holení, to má tendence štípat. Zas ale díky kokosáku je pokožka poté hezky vláčná a pokud nemáte vyloženě suchou, tak není potřeba ani mazat. A ta vůně, dokonalost...

Textilní pleťová maska Mango Slush
Maska má o pleť pečovat, intenzivně ji hydratovat a zanechávat ji zářivou a osvěženou. Já asi tu oblíbenost Balea masek úplně nechápu, měla jsem snad zatím jen jednu, která byla fakt skvělá, ale jinak je to buď těžký průměr, nebo stojí úplně za houby.

Plátýnko je docela tuhé, silnější a poměrně málo nacucané. Sice k pleti pěkně přilne, ale po chvilce se začne odchlipovat. Maska na pleti neštípala, nedráždila, ale po sundání žádný rozdíl. Rozhodně jsem neměla pleť hydratovanou a ani rozzářenou, prostě k ničemu. Vůně jemná a na pleti nijak neobtěžovala.

Deo sprej Citronový koktejl
S deodoranty od Balei myslím nemám žádnou zkušenost, takže tohle je premiéra a brala jsem ho vlastně díky tomu, že neobsahuje hliníkové soli. Právě na deo s lepším složením jsem se v poslední době chtěla zaměřit, abych furt zbytečně nepoužívala antiperspiranty, když nejsou vyloženě potřeba.

Sprej má super rozptyl, oceňuji, že nedusí a nepálí ani na čerstvě oholené pokožce. Co se týče funkčnosti, tak na doma úplně bez problému postačí, to i po celém dni cítím jen vůni deodorantu. A ta vůně? Tak tohle se maximálně povedlo, božská sladká vůně citronů. Nejsou to kyselé citrony, ale vážně sladší a bože, mňam.

Gel na holení Marshmallow
Gely kupuji od značky pravidelně, vždy sahám po nějaké limitce, poměr cena výkon prostě super a zrovna za gely na holení mi přijde zbytečné dávat více peněz. 

Gel je krásně hutný a i v menším množství bezvadně napění. Na pokožce se drží, nestejká a není třeba s holením chvátat. Usnadní holení, žiletka s ním lépe klouže a vůně marhmallow je opět dokonalá, jak jsem psala, tyhle vůně prostě miluji a mám nejraději.

Tělová emulze Vanilka & pražené mandle
Překvapivě mi tělová mazadla od Balei nepřijdou vůbec špatná. Sice na velmi suchou pokožku nepostačí, ale na takové běžné promazání jsou fajn. Pokožku má dlouhodobě hydratovat, zanechávat ji pružnou a hladkou.

Emulze je středně hutná, není tak lehoučká jako mléko, ale ani hutná jako máslo, zkrátka něco mezi tím, což mě baví. Pěkně se roztírá a docela i dobře se vstřebává, nezanechává mastný ani lepivý film. Nesmíte to ale přehnat, jakmile ji použijete více, tak se vstřebává špatně a jen sem a tam táhnete produkt, který se ne a ne vsáknout.

Vůně opět povedená, na první čuch cítím marcipán díky mandlím, ale hned na to je to zjemněné vanilkou. Zajímavá kombinace, hodně originální.

Sprchový gel Vanilka & citron
Sprcháč asi netřeba více představovat, myslím, že většina z nás je kupuje ve velkém díky ceně a zajímavým vůním a obalům, ani nespočítám, kolik už jsem jich měla. A doma se mi jich také pár ještě válí v zásobách.

Takže klasika, středně hutná konzistence, která pěkně pění, nevysušuje a voní příjemně po kyselém citronu a sladké vanilce.

Tekuté mýdlo Karamelizovaný popcorn
Cukrová vata a marshmallow, to jsou opravdu moje vůně, pro které mám slabost, ale pokud bych měla vyzdvihnout jednu vůni v limitce, tak to bude tahle. Ta vůně je dokonalá, autentická, opravdu mýdlo voní jako karamelový popcorn, mňam. A vůně se na rukou i jemně drží.

Mýdlo je středně hutné, docela dobře napění a ruce umyje. Ovšem přijde mi, že o ně zas tolik nepečuje, pokud máte hodně suché ruce, tak pozor, přijde mi, že po něm mívám tu pokožku rukou lehce napnutější a nic hydratačního to není.

Také jste neodolaly?
Jaká vůně Vás zaujala?

14 komentářů:

  1. Některé produkty mě i docela zaujali. :) Rozhodně si chci pořídit deo sprej, ten mě zaujal nejvíce. :) A pak taková klasika je sprcháč.
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, to jsi vystihla naprosto přesně, tolik limitek a novinek, že člověk to "chce" vše a nutně to potřebuje vyzkoušet, že ani nestíhá. ☺♥

    OdpovědětVymazat
  3. Já teda odolala, ale ty obaly jsou nádherné. Nejvíce mě zaujal deodorant.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  4. Já se téhle limitce vyhnula, ani jsem nekupovala DMbox, ve kterém některé produkty byly. Nemám ráda sladké parfemace a myslí, že v téhle limitce výrazně převažují.

    OdpovědětVymazat
  5. Neodolala jsem a konkrétně gel na holení a tekuté mýdlo jsem si kupovala pak ještě i do zásoby..ano, syslit, to je moje:-D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, moc si toho vážim. Na každou Vaši reakci se snažím odpovídat, případně mě můžete kontaktovat i soukromě na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...