Spotřebováno za srpen 2020

Začátkem měsíce to vypadalo, že spotřeba bude více než dobrá, ale najednou se to seklo. Může za to i to, že mám rozděláno strašně moc produktů od jednoho druhu a to pak vždy mizí pomaleji. Tohle určitě potřebuji zredukovat a dostat se zas klasicky na jeden produkt od všeho, to znamená jeden otevřený šampon, jeden sprcháč, jeden gel na holení atd.

Povedlo se mi ale dodělat nějakou dekorativku, což je paráda. Dokonce jsem spotřebovala svůj vůbec první korektor. Nikdy jsem je moc nepoužívala, až v poslední době, jelikož nepoužívám make-up. Také jsem doufala ve více opalováků, ale dno je bezedné. Věřím, že září snad bude lepší.

1. Nivea zpevňující tónovací tělové mléko Q10 (Recenze) - Mléko samo o sobě nebylo špatné. Mělo středně hutnou konzistenci, dobře se roztíralo, nelepilo a hezky se vstřebávalo, i vůně byla příjemná. Ovšem nějaký bronz se u mě vůbec nekonal.
Koupila bych znovu: MOŽNÁ

2. Yves Rocher sprchový gel Hello Printemps (Recenze) - Sprcháče YR jsou super, měla jsem již už několik a spokojenost. Tohle byla jarní limitka s vůní rebarbory a černého rybízu, která voněla sladce, ale zároveň nakysle. Pěnil, nevysušoval, voněl a měl velké 400ml balení.
Koupila bych znovu: ANO

3. M. Lady gel na holení Viva La Vida (Recenze) - Tuhle značku kupuji v Německu, je to srovnatelné s Baleou a to jak vlastnostmi, tak i cenou. Gel pomohl při holení, nedráždil, nevysušoval, vytvářel bohatou pěnu a měl boží balení s lamama, ještě mám v zasobě :D
Koupila bych znovu: ANO

4. Soaphoria organický olejový aktivátor opálení Bronztone (Recenze) - Tohle jsem vyhrabala z hlubin zásob a zbytek už tedy vylila, protože je to staletý. Tohle nedělalo vůbec nic, navíc se i blbě vstřebával, takže jsem byla akorát mastná a mám dojem, že mi zničil i plavky.
Koupila bych znovu: NE

5. Yves Rocher micelární voda Sensitive Vegetal (Recenze) - Jak mám YR ráda, tak micelárky mi nesedí. Pleť sice odlíčí, ale s očním make-upem bojuje. Je třeba oči dřít, voděodolný neodlíčí ani omylem a v očích i docela štípala.
Koupila bych znovu: NE

6. Manufakrua krém na ruce Jahoda & bezový květ (Recenze) - Na obyč mazání krémy Manufaktura postačí, ale na velmi suché ruce rozhodně ne. Krém je lehoučký, příjemný a krásně voní. 
Koupila bych znovu: ANO

7. Yves Rocher denní vysoce detoxikační péče (Recenze) - Tohle bylo zvláštní, ale ve výsledku vůbec ne špatné. Používala jsem ráno jako sérum. Ne že by to dělalo kdovíco, ale po použití mi mizelo začervenání a přišlo mi, že to pleť lehce zklidní a připraví právě na další péči.
Koupila bych znovu: ANO

8. Kneipp regenerační oční krém (Recenze) - Krém byl lehoučký, hezky se roztíral, ihned se vstřebal a neštípal na podrážděné pleti, ale občas měl tendence štípat v očích. Redukoval tmavé kruhy, hydratoval, ale na větší vrásky už dle mého stačit nebude.
Koupila bych znovu: ANO

9. Balea hydrogelová pleťová maska (Recenze) - Maska byla se zeleným čajem a hyaluronem. Plátýnko bylo gelové, hodně napuštěné a rozdělené na dvě části, takže se docela pěkně přizpůsobilo pleti. Lehce stejkalo, ale nic hrozného. Pleť byla vyživenější, hebčí, proč ne.
Koupila bych znovu: ANO

10. Isana pleťová maska vodní meloun a kokos (Recenze) - Maska pěkně seděla, nestejkala, pleť byla hebčí, ale zas vyloženě žádný zázrak se nekonal. Takový neurazí, ale ani nenadchne.
Koupila bych znovu: MOŽNÁ

11. Lirene regenerační maska s kokosem (Recenze) - Ta byla skvělá, akorát napuštěná, příjemná, dobře seděla a úžasně voněla po marcipánu. Pleť byla živevená a zklidněná.
Koupila bych znovu: ANO

12. Lirene zvláčňující maska s aloe vera (Recenze) - Tahle mi naopak tolik nesedla. Přišlo mi, že pleť je naopak citlivější, podrážděná a nic jiného.
Koupila bych znovu: NE

13. Freeman jílová čisticí maska Feeling Beautiful (Recenze) - Fungovala jako maska či jako každodenní čistič, což mi sedlo asi více. Jako maska mi pleť akorát pnula, asi jsem čekal více, na moji pleť moc nebyla.
Koupila bych znovu: NE

14. Balea šumová tableta do vany (Recenze) - Tahle šumivka byla skvělá. Nejen že měla rozkošný obal, ale i exoticky sladce voněla a šuměla fakt hezky, dlouho.
Koupila bych znovu: ANO

15. Essence paletka korektorů ...al I Need! (Recenze) - Milé překvapení, korektory byly pěkně krémové, nelezly do vrásek, nezvýrazňovaly suchá místa a fakt fungovaly. Krásně mi zakryly černé kruhy pod očima, červený nos a případě jiné nedokonalosti.
Koupila bych znovu: ANO

16. Maybelline matující pudr Fit me! Matte + Poreless (Recenze) - Už jsem měla lepší, ale i horší. Úplně nebyl na moji suchou pleť, se kterou tolik nesplynul a lehce dělal masku. Chtělo to opatrně a případně nečím stříknout, aby si sedl.
Koupila bych znovu: MOŽNÁ

17. L`Oréal řasenka False Lash Wings Intenza (Recenze) - Strašná řasenka, sice se nemazala, neobtiskávala, ale s řasami téměř nic neudělala, ten efekt byl opravdu hodně decentní a nijaký.
Koupila bych znovu: NE 

18. Frais Monde parfémovaný olejíček lesní plody (Recenze) - Úplně nekonečný produk. Olejíček byl hustější, mastný a dával se na pulzující místa. Překvapivě vůně byla cítit dobře, lesní plody jsou ovšem silnější, ne tak sladké.
Koupila bych znovu: MOŽNÁ

Co jste spotřebovaly Vy?
Používáte korektory?

9 komentářů:

  1. Ty máš ale spotřebu, to já spotřebovala pouhé tři produkty, tak článek psát nebudu. :D Nic jsem nezkoušela, ale co jsem měla byl parfémovaný olejíček od Frais Monde a je to snad nejlepší produkt. :) Fakt dlouho vydrží vonět.
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Některé produkty mizí pravidelně tak nějak sami, jako třeba sprcháče, mazadla tělová atd :)

      Vymazat
  2. Korektory používám, je to pro mě nutnost, když mám kruhy pod očima a pupínky. A sprchový gel od Yves Rocer mám teď ve sprše, moc krásně voní:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Spotřebovat dekorativku je vždy skvělý pocit :-) Zaujal mě YR sprcháč, škoda, že to byla limitka.

    Alergie na kravskou bílkovinu

    OdpovědětVymazat
  4. Já mám ty olejíčky od Frais Monde docela ráda. Mám doma dva a nádherně voní.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  5. Moje spotřeba se pohybuje tak kolem 8 kousků za měsíc. A dekorativka (používám jen stíny, tužku, řasenku a rtěnku) se zdá být nekonečná :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, moc si toho vážim. Na každou Vaši reakci se snažím odpovídat, případně mě můžete kontaktovat i soukromě na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...