Nákupy a novinky za září 2020

Neuvěřitelné se stalo skutečným...Mám tu snad nejskromnější novinky za historii blogu. Poslední měsíce se mi pomalu ani ta hromada nevešla na fotky a teď jsem skoro přemýšlela, že článek vynechám a spojím až se říjnem. 

Nakonec tedy článek je, aby bylo vidět, že i skromné měsíce se najdou. Vynechala jsem i společnou fotku, protože opravdu nebylo moc co fotit a vlastně jen doufám, že se to trochu promítne na zásobách.

Kosmetika
Tradičně tedy dorazil balíček od holek z arome.cz, kde se ukrývala podzimní limitka od Manufaktury. Ta voní sladce, hodně teple a připomíná mi Vánoce, je to kombinace jablíčka a mandlí. Recenze si můžete přečíst již na webu arome a na instagramu, určitě ale dodám článek i sem na blogu.

Od Kačí jsem dostala nějaké dárečky pro radost a k vyzkoušení, když jsme se posledně s holkama viděly. Dostala jsem paletku Trend It Up, která má krásné fialkové odstíny, ideální na podzim, tak jsem zvědavá, protože se značkou moc zkušeností nemám. A rtěnka má překrásný vínový odstín, přesně moje barvička a je to značka Maybelline.

Ostatní
Objednávala jsem nějaké dárky a to bych nebyla já, kdybych nepřihodila něco pro sebe :D Mám už diář, loni v prosinci byl celkem problém sehnat, takže raději letos s předstihem. Ano, používám klasický papírový a nechápu, jak někdo může fungovat třeba s mobilem :D Na Funko Pop byla akce snad 2+1, takže jsem brala jako dárek a zároveň teda jednu pro sebe, skvělou Harley Quinn na bruslích.
 
Co Váš měsíc?
Používáte papírové diáře?

8 komentářů:

  1. Pane jo, až takhle krátký článek jsem teda opravdu nečekala :D Ale je fajn, když člověk má jednou za čas míň novinek. Já jsem ráda, že už se mi konečně daří nějakým způsobem redukovat kosmetiku :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jo, není toho tolik k testování a aspoň se dá zaměřit na starší kousky :)

      Vymazat
  2. Z úvodního odstavce jsem věděla, že novinek nebude moc, ale stejně jsem v šoku, jak málo jich je:-D Ale zase samé krásné produkty:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Ta sada z Maunfaktury vypadá pěkně. Já kdysi měla krém na ruce s vůní jablek (taky z Manufaktury, jen řada to byla jiná) a manžel tvrdil, že když si namažu ruce, voním jako štrúdl :)

    OdpovědětVymazat
  4. Paletka vypada dobre, hlavně odstíny. Jsem zvědavá na pigmentaci
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, moc si toho vážim. Na každou Vaši reakci se snažím odpovídat, případně mě můžete kontaktovat i soukromě na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...