Random aneb září 2020

Krásný den!
Tak Vás vítám u poslední statistiky za září, kde shrnu tedy celý měsíc a od soboty již klasické recenze. Září byl šílený měsíc, hodně náročný, co se práce týče. Sice jsem měla i docela dost volna, hodně teď mívám volné pátky, takže prodloužené víkendy, ale v první půlce jsem se během týdne v podstatě nezastavila a doma jsem pomalu i o víkendu odpadávala v devět večer.

Začátkem měsíce se konal tradičně Burgerfest a jak nejsem masová, tak burgery miluji. Letos bylo vstupné zdarma a není se co divit, stánků bylo docela málo, ale zas nemůžu řct, že by se nedalo vybrat. Jako každý rok nezklamal Želva burger a milé překvapení byl i Balcberk Burgers, který jsem tedy jen ochutnala, ale to trhané maso bylo vynikající. Zároveň probíhal i nějaký sraz Harley Davidson, takže hromada motorkářů, jinak by byl Burgerfest úplně prázdný. Jsem v růžovém svetru mezi vší tou černou kůží (myslím oblečení, nemyslím to rasisticky :D) svítila :D

V září měla Barča narozeniny, již 14 a první, kdy slavila bez Nikči, takže mi to bylo trošku líto. Dostala spoustu dobrot, hračku a nejvíce ji zaujalo ucho, které vzala a už jsme o ní nevděli.

Jinak mě během náročného září hnala vždy kupředu představa dobré kávy někde při cestě, takže jsem furt kafíčkovala a zvládla i nějaká ta posezení, než nám to zas všechno zakážou :D


Tričko s Púem / Kávička na Jiřáku / Bun Bo Nam Bo


Burgerfest


Riegrovy sady


Mamma Coffee / Zmrzlina / Kávička


Oslavenec


Baruška / Podzim / Nehty


Pizza / Volný den / Opět kávička :D


Dish Burger / Chlebíčky na oslavu


S holkami v Cafe Laskavá / Výborná edice

Jaké bylo Vaše září?
Co jste podnikali?

8 komentářů:

  1. Moje zářijové víkendy byly ve znamení zavařování - blumy, řepa, švestky... A všední dny veskrze pracovní.

    OdpovědětVymazat
  2. Já v září likvidovala zahradu a přesazovala jahody :)
    Jinak burgery naprosto miluju, ale na žádném takovém festivalu jsem ještě nebyla.

    OdpovědětVymazat
  3. Týjo, oni asi spojili Harley Days s Burger festem! Na Harley Days jsme v minulé práci měli prezentační stánek, píšu o nich i ve Zbožňuju :D Bývala to velká akce... no tak to je mi líto, že to letos takhle bylo. Snad nám to v týdnu konečně vyjde, ať máme do říjnového srhnutí něco zajímavého (hlavně já teda :D).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Byla to obrovská akce :D Vyjde a pořádně to zdokumentujeme :D

      Vymazat
  4. Tý jo kafíčko nesmí nikde chybět. :) Frisco bych si dala, mňam.
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, moc si toho vážim. Na každou Vaši reakci se snažím odpovídat, případně mě můžete kontaktovat i soukromě na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...