Vonné vosky od Marty - Parfémy II.část

Krásný den!
Mám tu poslední část vosků, které mi dorazily v posledním balíčku od Marty. Vosky inspirované slavnými parfémy jsou rozhodně zajímavé a pokud si potrpíte spíše na luxusní vůně v bytě, tak jsou jistě lákavé. Já osobně preferuji sladké a jídelní parfemace, takže i přes zajímavost jsou parfémy asi poslední, po kterých bych sáhla.

Už u prvních, co jsem vyzkoušela, tak jsem psala, že ty vosky jsou ovšem jemnější, než klasické voňavky a jsem ráda, protože spousta tolik oblíbených parfémů mi nevoní, protože jsou na mě těžké a nechci, aby mi takhle voněl byt, ale v těch voskách jsou vůně vážně příjemnější a platí to i u druhé várky.


Číslo pět
Popis: Myslím, že tady nebudete dlouho hádat, o který známý parfém se jedná. Květinová směs, jež je sváděna bergamotem v srdci královských květů a sladké vanilky.

Úplná klasika mezi parfémy a hned tady se potvrzuje, že na tyhle vůně nejsem. Číslo pět mi nesedí, ten vosk je taková typická perfémová vůně, která Vám buď voní, nebo nevoní. Pro mě to je štiplavá vůně, laciná a mému nosu nepříjemná.


Cukrkandl
Popis: Jako vždy u parfémových vosků, i vonný vosk Cukrkandl je inspirován světoznámým parfémem. Oslnivá exploze sytého karamelu, vanilky a sladkých pryskyřic.
 
Za studena přesně vůně, co jsem očekávala, prostě spousta cukru, což já mám ráda. Ovšem po roztopení se vůně hned změnila. Sice stále byl vosk sladký, ale o dost méně, najednou ta přeslazenost byla utlumena a jednalo se spíše o neutrálnější vůni, která jemně provoní a bude vonět asi většině lidí.

Milionová lady
Popis: Podle názvu jistě uhádnete, jakým slavným parfémem byl tento vonný vosk inspirován. Svěží květinové a dřevinaté akordy hořkého pomeranče posílené neroli máčené v medu s malinami. Oranžové květy, arabský jasmín, gardénie, pačuli a jantar směsi dodávají říz.
 
Z této vůně jsem bohužel hodně zklamaná. Za studena vosk voní hezky po květinách, ale po rozehřátí necítím vůbec nic, musím se sklonit přímo nad aromku, abych něco cítila a to jsem dala rovnou obě srdíčka.
Mocný úspěch
Popis: Něco mi říká, že vonné vosky Mocný úspěch u vás budou mít mocný úspěch. Vtípky stranou, tahle vůně, inspirována super známým a super drahým pánským parfémem, je prostě bomba! Nádech citrusů v čele s bergamotem a citrónem se mísí s růžovým pepřem a jalovcem a míří do srdce vůně s jasmínem, růží a dřevinami. To vše v pozadí s ambrou, mechem, pižmem a pačuli. Uhodnete, o jaký známý parfém se jedná?
 
A teď si budu trochu protiřečit, sice jsem nahoře psala, že těžké parfemace nemám ráda a tady to hned vyvrátím, protože tenhle vosk je bomba. Luxusní vůně pánského parfému, tohle na chlapovi cítit, tak mě hned vůně upoutá, je to nádhera. Velmi mužné, sexy a ve vosku výrazné tak akorát, aby to nezpůsobalo bolehlav, přesto krásně provoní větší prostory.

Moc děkuji Martě za poskytnutí vosků k recenzi.

Jak jste na tom s parfémy?
Který je Váš nej?

10 komentářů:

  1. Z toho vosku Mocný úspěch už byla na větvi Klárka Škodulka, já teda tyhle pánské vůně moc nemusím, ale mám pocit, že tuhle vyzkoušet musím:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Já mám raději spíš jemnější vůně, takže parfémy by asi taky nebyly nic pro mne.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V tom vosku to ale nebývá vyloženě těžká vůně :)

      Vymazat
  3. Věřím, že to můžou být hezké vůně, ale mně se hodně líbí i jejich design.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  4. Úplně nevím, jestli bych si takové vosky pořídila, já raději ty květinové :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, moc si toho vážim. Na každou Vaši reakci se snažím odpovídat, případně mě můžete kontaktovat i soukromě na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...