Nivea - Energizující séra Q10

Krásný začátek nového týdne!
Mě čeká poslední týden práce a pak vánoční dovča, moc se těším na hromadu pohádek a cukroví, to miluji. V týdnu ještě chceme s holkama stihnout nějaké to vánoční posezení, tak snad všechno nezavřou, což by bylo mrzutý, když si teď nemůžeme vzít ani kafe s sebou...

Díky arome.cz se ke mně dostávají docela pravidelně novinky od Nivei a právě tuhle značku najdete u mě nejen v koupelně, ale i na kosmetickém stolku, zkrátka všude. Zrovna nedávno jsem testovala a vlastně ještě i stále používám séra z řady Q10, o kterých dnes bude řeč.

Intenzivní energizující 7denní kúra Q10
Tahle řada obsahuje vitamín C a E a koenzym Q10, má za úkol pleť rozjasnit a zpevnit. Vitamíny mají antioxidační účinky a Q10 navrací pleti pružnost a vyhlazuje drobné vrásky. Z ampulek jsem byla nadšená, něco podobného mě hodně lákalo. Tím, že mám pleť hodně suchou, tak bývá i často mdlá.

Ampulky jsou skleněné a v balení je k nim přiloženo i lámátko, já vždy u toho pomalu zavírám oči a je mi nepříjemné sklo lámat, ale jde to krásně a zlomí se čistě. Přesto je lepší dát prvně sérum do dlaní, promnout a pak teprve aplikovat na obličej. Toho séra je v jedné ampulce strašně moc, bohatě mi vystačí na tři použití a to dávám i na krk a dekolt.

Hned po použití je vidět, že je pleť rozzářenější a ne tak unavená a mdlá, takže za mě super i na takovou rychlou vzpruhu. Sérum příjemně voní po pomerančích, ihned se vstřebává a nijak pleť nedráždí. Avšak třeba větší hydratace jsem se nedočkala, je to opravdu jen rozjasňující.

Energizující perlové sérum proti vráskám Q10
I sérum obsahuje vitamíny C a E a koenzym Q10, vyhlazuje vrásky, rozjasňuje a sjednocuje tón pleti. Tohle sérum mi přijde strašně zajímavé a to tím, že v podstatě perličky čerstvě vymačkáváte. S pumpičky vyleze sérum lehce hrudkovité, ale jakmile dáte na obličej, tak se ihned rozpouští, je moc příjemné a vůbec nelepí.

Během používání není pleť tolik unavená, ale je potřeba používat sérum oppravdu pravidelně a stejně jako u ampulek, ani tady nepociťuji větší hydrataci, o většinu se postará samotný krém, sérum ho nijak extra nepodporuje. Pokud mám vážně hodně suchou pleť či dokonce podrážděnou, tak musím sáhnout po něčem výživnějším.

Moc děkuji arome.cz za poskytnutí produktů k recenzi. 

Trápí Vás unavená pleť?
Zkoušely jste nějaké ampulky?

8 komentářů:

  1. Ty ampulky už jsem taky měla, ale od jiné značky. V ampulce je toho séra opravdu hodně a taky jsem to měla asi na dvakrát nebo na třikrát. Já poslední dobou od Nivei nic neměla. Potřebuji se konečně už zbavit toho kvanta kosmetiky, abych pak mohla testovat novinky :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ampulky jsem nikdy nezkoušela, ale perlové sérum vypadá hodně dobře, jen ta konzistence je taková nezvyklá:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Sérum jsem ještě žádné nezkoušela. Líbí se mi to s pumpičkou právě kvůli balení. Balení, která jsou podstatou jednorázová, protože se nedají zavřít, ale je v nich víc produktu, než na jedno použití, mi lezou trochu na nervy - není to moc praktické.

    OdpovědětVymazat
  4. Ampulky i sérum byly fajn, jen se sérem jsem musela používat ještě kapku jiného krému nebo oleje, aby to více hydratovalo :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Se sérem vždy používám i krém, samotná séra mi hydratačně nestačí.

      Vymazat

Děkuji za každý komentář, moc si toho vážim. Na každou Vaši reakci se snažím odpovídat, případně mě můžete kontaktovat i soukromě na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...