Manufaktura - Zvláčňující koupelové kuličky s bambuckým máslem

Můj očekávaný návrat do práce se zřejmě jen tak konat nebude, nejspíš půjdu až v půlce března a to si také nemyslím, že víc jak na týden. Jak mi ale každý říká, ne, nenudím se doma, to volno si užívám ať už u seriálů, s knížkou, procházkami či vanou.

Jak jsem dřív vaně moc nedala, tak teď si nedovedu představit, že bych ji neměla a úplně miluji všemožné voňavé blbosti, které koupel zpříjemní.


Obě koupelové šumivé kuličky obsahují bambucké a kakaové máslo. Najdete v nich ale i třeba levandulový olej či olej z měsíčku a růže, podle varianty. Ta první šumivka je právě s okvětními plátky růží, ve druhé se zas nachází měsíček.

Na to, že jsou to menší šumivky, tak se rozpouštějí vážně dlouho. Žádné, že hodíte do vany a během pár vteřin nic. Rozpouštějí se pomalu deset minut, bych řekla, ale zas je fakt, že nijak extra nešumí. Vytvoří jemnou mléčnou emulzi a stejně tak jemně provoní.

Trošku jsem se bála, zda kvítky neucpou odtok a nebude potřeba sítko, ale plátky jsou drobné a měkké, takže odtečou bez problému společně s vodou.

Másla a oleje jsou v šumivkách znát. Koupel je lehce mastnější a pokožka zůstává příjemně vláčná, takže ocení především mazací lenoši, není třeba se nutně po koupeli mazat.

Máte rády plátky bylinek v šumivkách?
Zkoušely jste od Manufaktury něco do koupele?

14 komentářů:

  1. chcem aj ja nieco vyskúšať od tejto značky láka ma...

    OdpovědětVymazat
  2. Měla jsem něco podobného, ale bylo to podomácku vyrobené, sice příjemné, ale trochu mi vadil ten nepořádek z kvítků všude kolem mě při koupeli.

    OdpovědětVymazat
  3. Vypadají skvěle. Hned bych je vyzkoušela, kdybych měla kde.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  4. Manufaktura mě zatím nikdy nezklamala a mám moc ráda jejich produkty. Tyhle kuličky vypadají vážně skvěle, ráda bych vyzkoušela. :))

    OdpovědětVymazat
  5. Vypadají hezky, ale pro mne jako pro sprchovače to moc není :)

    OdpovědětVymazat
  6. Takové koule jsem ještě neviděla a rozhodně bych ráda vyzkoušela. :)
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat
  7. Vůbec jsem nevěděla, že Manufaktura něco takového dělá :O A žádnou podobnou bombu, co by obsahovala třeba květy, jsem ještě neměla :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, moc si toho vážim. Na každou Vaši reakci se snažím odpovídat, případně mě můžete kontaktovat i soukromě na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...