Glanc box - Jaro 2021

Krásný den!
Začátkem minulého týdne dorazil první Glanc box letošního roku. Pokud sledujete instagram, tak jste již obsah určitě viděly a o víkendu konečně byl čas i na sepsání článku. Musím přiznat, že ač Brandnooz odebírám pravidelně, tak Glanc box jsem teď nějakou dobu neměla.

Obsah za mě velká hitparáda, jen co jsem box otevřela, tak jsem byla nadšená. Předchozí edice mi přišly zaměřené spíše na drogerii a domácnost, tahle je naopak plná kosmetiky a produkty do domácnosti obsahuje pouze dva. Známé a oblíbené značky, využitelné produkty, prostě pecka.



Lirene peeling na obličej s mátou - 150ml, 129Kč
Peeling má odstraňovat nečistoty, make-up a přebytečný maz. Pleť má být intenzivně vyčištěná a zároveň osvěžená díky mátě. Je vhodný primárně pro smíšenou a mastnou pleť, tu sice nemám, ale značku Lirene mám ráda a tak zkusím.

Australian Bodycare face wash - 100ml, 349Kč
Ač značku znám, tak jsem od ní nikdy nic neměla. Sice se mi jednou do rukou nějaký produkt dostal, ale byl určen na akné, tak jsem poslala dál. Gel má efektivně čistit, zabraňovat růstu bakterií a to bez toho, aniž by pleť vysušoval. Obsahuje přírodní olej tea tree, který je antibakteriální. Čistící gely používám na odlíčení vůbec nejraději, takže tenhle kousek se rozhodně neztratí a už se těším, až značku vyzkouším.

Sebamed PRO! aktivní ochranný krém - 50ml, 599Kč
Krém pomáhá zachovávat pleti mladistvý vzhled a předchází předčasnému stárnutí. Obsahuje účinný Celligent komplet s výtažem z rozmarýnu, dlouhodobě vyživuje, regeneruje a hydratuje. Sebamed zná zřejmě každý, měla jsem toho pár, ale vesměs jsem byla spokojená.



Dermacol Cannabis intimate wash emulsion - 200ml, 149Kč
Zrovna mi produtk dochází, takže náhradu jen vítám, i když v této oblasti nerada experimentuji, jelikož mi málo co sedí, ale rozhodně zkusím a uvidím. Cannabis je nová řada od Dermacolu, tahle mycí emulze má omezit pocity pálení a svědění, udržovat správné ph a upravovat celkový stav sliznice.

Ziaja šampon na vlasy s olivovým olejem - 400ml, 79,90Kč
Ziaju mám moc ráda, stojí pár korun a produkty jsou účinné a povedené. Vlasovku jsem ovšem ještě neměla, takže jsem dost zvědavá, co vlasy na šampon řeknou. Je určen pro všechny vlasy, které potřebují regeneraci, což znamená pro suché, lámavé a namáhané. Jemně myje pokožku hlavy a vlasy, regeneruje a obnovuje přirozený objem. Je bez parabenů a silikonů a s 95% složkami přírodního původu.



Savo univerzální dezinfekční sprej s vůní svěžího vánku - 200ml, 119, 90Kč
Savo sprej vidím poprvé a jsem nadšená, že v boxu byl. Odstraňuje alergeny, zápach a nezanechává skrvny. Je vhodný na všechno, na tvrdé a měkké povrchy, dokonce i na matrace. V nabídce ještě verze s levandulí.

WC NET Stylecrystal - 34,90Kč
Další produkt, který využije každá domácnost. Klasický závěsný blok, jen s moderním elegantním balením.



+ časopis Top Class a vzorky Dermacol


Moc děkuji brandnooz.cz za poskytnutí boxu.

Jak se Vám obsah líbil?
Využily byste vše?

16 komentářů:

  1. Paráda, z tohoto boxu bych také využila všechno.

    OdpovědětVymazat
  2. Využila bych všechno, nic z produktů jsem ještě neměla, takže z mého pohledu povedený obsah:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Veľmi ma zaujal ten face wash s Teatree olejom. Samostatný olej od tejto značky mám moc rada a netušila som, že majú aj čistič na pleť. Tak ten určite vyskúšam.

    xx Alexandra z 𝕄𝕊 𝔸𝕃𝕎𝔸𝕐𝕊 𝕃𝔸𝕋𝔼 / INSTAGRAM

    OdpovědětVymazat
  4. Taky jsem byla hodně spokojená.

    OdpovědětVymazat
  5. Tento mě velmi zaujal, hlavně tedy díky té kosmetice :)

    OdpovědětVymazat
  6. Obsah boxu je super, všechny produkty by mě potěšily! :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, moc si toho vážim. Na každou Vaši reakci se snažím odpovídat, případně mě můžete kontaktovat i soukromě na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...