Nákupy a novinky za listopad 2021

Krásný den!
Prosinec sice začíná až zítra, ale rovnou se vrhneme na všechny listopadové statistiky, ať je máme za sebou a můžu sdílet všechny recenze a výlety, co ještě dlužím. Za listopad toho moc nemám, až si říkám, zda jsem na něco nezapomněla, takže dnes to bude krátké.

Kosmetika
Takhle skromné novinky dlouho nebyly, jeden PR balíček a jeden menší nákup, dohromady pouze pět kousků, z čehož si ještě nebudu nechávat všechny. Si tak říkám, více takových měsíců...

Tradičně arome.cz, tentokrát zaměřený na ruce v podobě Indulony. Krémy na ruce jsou jedny z těch nejlepších, stejně tak znám už i antibakteriální gel, avšak novinkou je pro mě mýdlo, to jsem ještě neměla.


Menší nákup v drogerii a doplnění zásob. Ziaju ode mě znáte už moc dobře, kupuji pravidelně již několik let. Stejně tak tuhý deo od Nivei, také taková jistota, kterou mám pořád doma a je na ní spoleh.

Oblečení a ostatní
Přišla mi nabídka od Bonami, čehož si moc vážím, strašně mě to potěšilo. Je to zas příjemná změna od kosmetiky atd. Určitě se teda objeví článek s menšími tipy na Vánoce, vybrala jsem si právě světýlka, svíčku a ještě malé vázičky, které určitě potěší i jako dárek.

Mohlo by se zdát, že jsem vůbec neutrácela, ale nakoupila jsem nějaké to oblečení. Nosím světlé džíny, ale bylo mi svým způsobem řečeno, že by to možná chtělo tmavší, dospělejší?! :D No ok, na Abou You byla obrovská sleva a džíny i do pěti stovek. Docela jsem se bála, zda mi budou, ale překvapivě sedí krásně. První Only, druhé Vero Moda, oboje v S30 a super.

Nemám ráda tenhle typ kabátku, ale jakmile jsem vešla do obchodu, tak to byla láska na první pohled. V krémové barvě úplná nádhera a já vůbec neváhala a odcházel se mnou. Je z New Yorkeru za asi osm stovek. Měla jsem ho zatím jen jednou a bohužel mi teda přijde, že nebude tak teplý, jak se na první dojem jeví.

Po hodně dlouhé době jsem navštívila F&F a budu tam muset zas začít chodit, prostě i pro děti tam nakoupím nejvíce. Neodolala jsem těmhle šatům, jsou teda z dětského oddělení, ale moc příjemné a i kdyby jen na doma.

Kde sháníte kabátky?
Co jste si naposled koupily?

12 komentářů:

  1. Tmavší džíny mají působit dospěleji?:D Ale jsou moc hezké a kabátek taky:-) Já poslední týdny kupuji jen vánoční dárky, jsem na sebe hrdá, že se držím a neodměňuji prioritně sebe:D

    OdpovědětVymazat
  2. Ja som kupovala adventný kalendár catrice a v podstate darčeky vianočné :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj,
    teda to se mi snad nikdy nepovedlo tak skromné nákupy.Only džíny jsou už rok moje vůbec nejoblíbenější. Na kabátky mě moc neužije, zatím jsem milovnice cardiganů, i když teď zrovna mám jen jeden šedý, černý mi obnoví v šatníku Ježíšek. V rámci oblečení mě dost baví Camaieu a ONLY

    OdpovědětVymazat
  4. Džíny vypadají moc dobře, přesně takové střihy a barvy se mi taky líbí. :)) Jinak ta svíčka musí dokonale vonět. :)

    OdpovědětVymazat
  5. No konečně jsi se udržela a moc kosmetiky nemáš! To u mě byl listopad extrémně bohatý, glavně tedy i na PR balíčky.
    Ten kabát z New Yorkeru má i sestra a je fakt pěkný, nicméně ne moc teplý.

    OdpovědětVymazat
  6. Džíny a světýlka bych potřebovala taky :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, moc si toho vážim. Na každou Vaši reakci se snažím odpovídat, případně mě můžete kontaktovat i soukromě na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...