Random aneb říjen 2021

Krásný den!
Předposlední měsíc roku, vůbec se mi nechce věřit, že za měsíc tu jsou Vánoce...Nebudeme zbytečně dumat nad tím, jak ten čas letí, to si necháme opravdu na konec roku a vrhneme se na shrnutí října.

Říjen byl skvělý měsíc, počasí docela přálo, měla jsem týden volna a čas si opravdu užívala. Zvládla jsem hned několik výletů, což je to nejlepší, miluji cestování a i takový menší výlet vždy stojí za to. Jako první jsem byla na otočku v Plzni, konkrétně teda v zoo a pokud máte zvířata a zoo rádi, určitě tahle stojí za to.

Jeden tématický výlet, aby mé vnitřní dítě bylo štastné, se konal na konci měsíce. Chtěla jsem se podívat do dýňového světa, který ale bohužel opravdu ocení spíše děti. Pro tu atmosféru, koupit dýně, udělat si fotku na instagram, tak ok, ale chtělo to spojit ještě s dalším výletem, protože jet do světa jen kvůli dýním, to se fakt nevyplatí. Proto se výlet spojil ještě s Památníkem odposlechu, což jsou tři reliéfy v zatopených lomech, nádherná procházka přírodou, obzlášť teď na podzim to bylo nádherně kýčovité.

Byla jsem párkrát v kině, pila kafe, samozřejmě jedla spoustu dobrot a jela zas na dva dny ke kamarádce, to je vždy plné povídání, vína, jídla a moc jsem si to užila.

Poprvé jsem byla na Signal Festivalu a zřejmě naposled. Dle reakcí jsme bohužel chytli vážně slabý ročník, který byl zaměřen na ekologii. Čekala jsem nádherné osvětlené budoby a to bohužel byla jen jedna. Za to všude davy lidí, ani jsme neprošli vše, poslední okruh jsme už vynechali a raději jeli domu.

A ještě jedna novinka, přes měsíc se mnou spolubydlí Lottie, malé králičí miminko. Lota je strašně mazlivá, přítulná a v noci mám chuť ji udělat druhý den na smetaně :D Jedná se o plemeno kastorex, takže by měla být lehce větší, tak uvidíme, zatím je to drobek.

Lottie

Zoo Plzeň

Kubistro s Veru a Kačí / Signal Festival

The Minners / Kávový klub / Rest Café

Jsem dostala v práci / Costa s kamarádkou / Oběd

U kamarádky v Mratíně

Dýňový svět

Pamatník odposlechu

Hrad Lipnice

Cukrááárna / Dlabali jsme dýně / Donut Shop Prague

Slavíte Halloween?
Byli jste na Signal Festivalu?

10 komentářů:

  1. Ahoj, to vypadá na opravdu příjemný měsíc. Já Halloween letos neslavila vůbec ničím, nějak jsem letos vůbec neměla tu náladu, tak jsem to vynechala. Každopádně v místní kavárně jsem si vysloužila titul místního štamgasty :-D a celkově jídlo bylo náplní mého října. Shrnutí najdeš u mě na blogu :-)

    OdpovědětVymazat
  2. K lomům u Lipnice bych se chtěla podívat taky, nemáme to z chalupy daleko.

    OdpovědětVymazat
  3. Signal festival jsem letos nestihla a ještě jsem tam ani nikdy nebyla :D. Donutky vypadají výborně, ty já mám ráda

    OdpovědětVymazat
  4. Lota je strašně roztomilá :)
    Památník odposlechu je moc fajn místo, taky jsme tam letos byli :)

    OdpovědětVymazat
  5. Zoo v Plzni je krásná, moc se mi tam líbilo a ten dýňový svět bych také někdy ráda navštívila, lidé si ho hrozně chválí - krásné fotky. :))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, moc si toho vážim. Na každou Vaši reakci se snažím odpovídat, případně mě můžete kontaktovat i soukromě na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...