Rituals - Krémový tělový peeling Karma

Značku Rituals jsem si naprosto zamilovala a jsem moc vděčná, že díky holkám z arome.cz můžu neustále objevovat další a další produkty, parfemace či se vracet k oblíbencům. Naprostou klasickou jsou úžasné sprchové pěny, ale oblíbila jsem si i tělové oleje či peelingy, které rozhodně stojí za to.


Tento peeling obsahuje kaolínový jíl a bambusové částice, je speciálně navržen pro citlivou pokožku. Má odstraňovat odumřelé kožní buňky, absorbovat nečistoty a zanechávat hladkou pokožku.

Naprosto jsem se zamilovala do textury peelingu, je hodně hutný, krémový se spoustou drobných zrníček, bezvadně pokožku vydrhne, ale zároveň nemáte pocit, že kůži sedře, přesto cítíte, že něco dělá. Úplně mi konzistencí připomíná písek a pláž.

Díky krémovosti vůbec nevysušuje, nedráždí, ale je fakt, že následnou péči to samozřejmě chce, obzvlášť, pokud máte suchou pokožku. Voní nádherně po bílém čaji. Pokud nad Rituals přemýšlíte, tak peelingy rozhodně doporučuji.

Složení - Aqua/Water, Cetearyl Alcohol, Hydrated Silica, Kaolin, Glycerin, Stearic Acid, Caprylic/Capric Triglyceride, Butyrospermum Parkii (Shea) Butter, Parfum/Fragrance, Cocos Nucifera (Coconut) Oil, Bambusa Arundinacea Stem Extract, Camellia Sinensis Leaf Extract, Nelumbo Nucifera Flower Extract, Ethylhexylglycerin, Tocopherol, Disodium EDTA, Xanthan Gum, Sodium Cetearyl Sulfate, Sodium Stearoyl Glutamate, Sodium Stearoyl Lactylate, Polyacrylamide, C13-14 Isoparaffin, Laureth-7, Sodium Chloride, Sodium Sulfate, Benzyl Salicylate, Citral, Citronellol, Hexyl Cinnamal, Linalool, Alpha-Isomethyl Ionone, Limonene, Phenoxyethanol, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Sorbic Acid, Citric Acid, CI 42090 (Blue 1), CI 77891 (Titanium Dioxide).

Moc děkuji arome.cz za poskytnutí produktu k recenzi.

Znáte peelingy Rituals?
Raději krémové, gelové či jiné?

10 komentářů:

  1. Tenhle měsíc jsem jeden dodělala, ale doma mám ještě jedno balení. Je naprosto skvělý a ta vůně!

    OdpovědětVymazat
  2. Peelingy od Rituals neznám, ale lákaly by mě:-) Z peelingů mám nejraději ty cukrové, ale není to podmínka.

    OdpovědětVymazat
  3. Vůně bílého čaje mi zní dobře...

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj, z této řady jsem měla tělový krém a ta vůně je úžasná, věřím že i peeling. ☺♥
    Krásný víkend přeji.
    Blog MonalisaBeautyEriAnna

    OdpovědětVymazat
  5. Peelingy používám spíš výjimečně nebo přes léto a když už, tak na konzistenci nehledím :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, moc si toho vážim. Na každou Vaši reakci se snažím odpovídat, případně mě můžete kontaktovat i soukromě na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...