Random aneb duben 2022

Duben byl vážně skvělý měsíc, je to hlavně můj měsíc, i když tentokrát bych ty narozeniny snad i ráda vynechala a dělala, že žádná třicítka není :D Bohužel už tedy žádná dvojka na začátku, ale křičící trojka, nebudu trvdit, že malinkou depresi necítím. Žádnou velkou oslavu jsem nedělala, byla jsem u kamarádky, kde mě čekala menší oslava ve třech, zajely jsme také na výlet a s Honzou jsme si též řekli, že si nic dávat nebudeme (má v dubnu také narozeniny) a raději zajedeme někam na víkend.

Na prodlouženém víkendu jsme byli ve Vratislavi a byla to velká hitparáda, nádherné město, malebné domečky, dobré jídlo, vůbec se mi nechtělo domu. Na blogu najdete i články plné fotek a menších tipů.

S kamarádkou jsme byly v Hořovicích, tady článek ještě dlužím. Město samo o sobě nás nezaujalo, zámek nic moc, zahrady hrozné, ale na kraji města je nádherný ranč s koňmi, kde se i dobře najíte.

V dubnu bylo nádherné počasí, ideální na procházky a kávičky venku, to miluji. Navíc vše začalo už kvést, všechny ty růžové stromy, zelené listy, nádhera.

Jaro / Nehty / Kavárna v Exilu

Kávička na zahrádce / The Miners / Kino

Na Švihance, nejhezčí ulice, když to kvete

Rajská zahrada

Bifé Prádelna / Pečené brambory s tymiánem / Ehm :D

Hořovice

Ranch Hořovice

Oslava u kamarádky

Z práce kytička / Boží dortík / La Donuteria

Vratislav

Matějská pouť

Na procházce

U sousedky / Velikonoce

Trhy na Jiřáku / Čarodějice

Jaký byl Váš duben?
Byli jste někde na Velikonoce?

2 komentáře:

Děkuji za každý komentář, moc si toho vážim. Na každou Vaši reakci se snažím odpovídat, případně mě můžete kontaktovat i soukromě na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...