Random aneb červen 2022

Červen, pomalu jsem ho ani nezaznamenala. Zatímco už kalendář hlásil půlku měsíce, já furt měla dojem, že je teprve začátek. Byl to ale fajn měsíc, ničím zvláštní, ale takový klasický, což není úplně od věci.

Veru měla narozeniny, tak se u Kačí konala oslava, Kačí zas upekla výborný dort, já sehnala kytičku, udělaly jsme občerstvení, pobavily se, zasmály a Verča si to snad užila. Mám tyhle holčičí srazíky fakt ráda.

V červnu docela panovaly tropy, tak jsme jeden víkend vyjeli k jezeru Sadská. Přiznávám, že jsem trochu očekávala, že přijedem, bude hlava na hlavě, jezero studené a zase to otočíme, ale byla jsem mile překvapená. Lidí bylo tak akorát, s nikým jsme se nemačkali na trávě a voda příjemně teplá, takže jsem i chytla první barvičku.

Zajeli jsme na výlet do zoo Chleby, což je menší zoo, o které jsem psala zde. Jelikož zoo zabrala tak dvě hoďky, spojili jsme ji s Poděbrady, které jsou kousek. Na takové poklidné odpoledne, procházku a posezení na promenádě, je to fajn výlet.

Pokud jste z Prahy a máte rádi různé zookoutky, tak doporučuji Divokou zahradu Hostivař, pokud ji teda nemáte přes celou Prahu. Najdete tam muflony, bílé daňky a rybník s kachnami, takže procházka zabere opravdu jen pár minut, ale je to krásně zrekonstruované a dá se projít Hostivaří až třeba k zookoutku Milíčov.


Majdalena slavila rok / Ze zahrádky

Shakshuka / Barča / Lottie miluje pelíšky

Palackého náměstí / Růže na zahradě

Banana bread / Snídaně před výletem / Oslava svátku

Zoo Chleby / Poděbrady

Nová čoko / Sadská / Posezení s kamarádkou

Nějaké ty večeře

Verči oslava narozenin

Ovesná kaše / Gingerbreads Mon / Chřest

Lotta / Divoká zahrada Hostivař

Jaký byl Váš červen?
Byli jste někde u vody?

12 komentářů:

  1. Divokou zahradu znám, bydlím kousek (ale i tak jsem ji objevila jen náhodou).
    Jinak taky mám pocit, že čas děsně letí - ani se nerozkoukám a už píšu ohlédnutí za dalším měsícem :)

    OdpovědětVymazat
  2. Oslavy narozenin jsou vždy skvělé, povedené fotky. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Péto, ideální kombinace, výlety a oslavičky. ☺♥
    Měj krásný den.
    Blog MonalisaBeautyEriAnna

    OdpovědětVymazat
  4. Červen mi také utekl sakra rychle, možná i díky přípravám na dovolenou, která pak utekla ještě rychleji. :D Naštěstí mě od pátku čeká další, takže se nemůžu dočkat. Jinak jsi měla super měsíc, koukám, že nechyběla opalovačka - snad se brzy zase dočkáme tepla a sluníčka. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Mně přijde, že poslední měsíce ten čas utíká strašně rychle. Zvládla jsi toho spoustu :)

    OdpovědětVymazat
  6. Koukám, že proběhl i psí dort. My jsme tomu našemu mlsounovi jeden koupili, ale nadšení se nekonalo :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na malou byl docela tvrdý a spíše ho jen žvejkala :)

      Vymazat

Děkuji za každý komentář, moc si toho vážim. Na každou Vaši reakci se snažím odpovídat, případně mě můžete kontaktovat i soukromě na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...