By Mukk - Čisticí mléko, tonikum a pleťová maska

Přírodní kosmetika By Mukk pro mě byla objevem loňského roku. Když se naskytla možnost vybrat si další produkty k testování, vůbec jsem tím pádem neváhala. A jen se mi potvrdilo, že tahle značka z estonského ostrůvku je rozhodně kvalitní a baví mě.


Čisticí pleťové mléko Cleansing Milk
V produktech By Mukk najdete fermentované laktobacily, které zmenšují póry, zanechávají pleť zářivější, zdravější a podporují tvorbu kolagenu. Díky nim se i kosmetika obejde bez syntetických látek.

Obsahuje mandlový olej, který vyživuje a je ideální pro citlivou pleť, stejně tak protizánětlivý panthenol. Zajímavou složkou je
červená řasa Furcellaria lumbricalis, která na sebe váže vodu tak, že přežije i na suchu v písku a s hydratací tím pádem pomáhá i pleti.

Má odstraňovat každodenní nečistoty, make-up včetně očního a to bez vysušení. Přiznávám, že mléka moc nepoužívám, i když by je moje suchá a citlivá pleť ocenila více, než třeba micelárky. Mléka ale nebývají tak učinná, co se týče full make-upu a komu se chce to pracně matlat a ještě ne se stoprocentními výsledky. Ovšem tohle...

Tohle mléko je naprostá pecka, odličuje snad lépe, než kdejaký dvoufázák. Beru s ním nejen pleť, ale i právě oči a voděodolnou řasenku rozpustí bez drhnutí, matlání a beze zbytků. Ano, voděodolná řasenka jde dolů jedna radost. Mlíčko je vážně dokonalé, prostě wow.  A to, že nevysušuje a hezky pleť zklidní, to snad ani nemusím zdůrazňovat.

Regenerační pleťové tonikum Retouch Toner
Samozřejmě i v toniku najdete laktobacily pro zdravější vzhled pleti. Dále se pyšní aloe vera, která je hojivá a protizánětlivá, ideální tedy pro aknozní a podrážděnou pleť. Extrakt z mořských řas na sebe váže vodu a pleť chrání proti předčasnému stánutí.

Tonikum má vyrovnávat tvorbu kožního mazu, minimalizovat pory, dočišťovat a regenerovat. Od tonik zas tolik nečekám, spíše jen dočištění, používám jako poslední krok v rámci čistění pleti. Tonikum pěkně pleť dočistí a jako plus určitě beru to, že zklidňuje a po použití je pleť znatelně osvěžená a taková víc fresh.

Ochranná vyživující pleťová maska Good Barrier Mask
Maska je s protizánětlivou aloe vera, hydratačními růžovými buňkami, meruňkovým a jojobovým olejem, šípkovým olejem, který působí proti vráskám a též obsahuje hnědou řasu, která podporuje tvorbu kolagenu a elastinu. Slibuje vyživenou a zářivou pleť.

Má úplně lehoučkou krémovo-gelovou texturu, v podstatě je taková až řídká, téměř teče, což můžete vidět i na fotce. Nanáší se na patnáct minut a poté se smyje. Zrovna to smývání mě trošku mrzí, mám raději, když můžu masku vmasírovat, ale nevadí. I tak je po aplikaci pleť viditelně rozzářenější, hezčí a celkově spokojená a vyživená.

Za mě opět opravdu super kousky, které fungují a příjemně voní po bylinkách.

Barter spolupráce s By Mukk. Koupit můžete na biooo.cz, blueberryhill.cz či vemzu.cz

Znáte By Mukk?
Používáte přírodní kosmetiku?

10 komentářů:

  1. Ahoj, značku znám od tebe. Produkty vypadají moc hezky, zaujaly mě úplně všechny :-D Přírodní kosmetiku čas od času ráda vyzkouším.

    OdpovědětVymazat
  2. Značku neznám, přírodní kosmetiku si sem tam koupím, určitě se jí nebráním, na druhou stranu nejedu ani čistě na vlně bio kosmetiky. Produkty mají moc hezká balení a určitě mě zaujaly:-)

    OdpovědětVymazat
  3. O značce slyším poprvé a tu masku na obličej bych ráda vyzkoušela, je super že podporuje tvorbu kolagenu. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Mně se strašně líbí ty jejich jednoduché obaly :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, moc si toho vážim. Na každou Vaši reakci se snažím odpovídat, případně mě můžete kontaktovat i soukromě na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...