Astrid - Pleťová péče Hydro X-Cell

Kosmetika Astrid je taková klasika, kterou používali nejen naši rodiče, ale i prarodiče. I já mám Astrid moc ráda, obzvlášť pleťová péče je skvělá, účinná, uživatelsky příjemná a nezapláče ani peněženka. Už jste zaznamenaly novou řadu Hydro X-Cell? Je to řada hydratační a osvěžující s obsahem buněčné vody ze spiruliny, fytoceramidů a kyseliny hyaluronové.


Hydratační a zklidňující krém bez parfemace
Krém slibuje nejen okamžitou, ale i dluhodobou hydrataci, je ideální pro suchou a citlivou pleť, kterou zklidňuje, 95% složek je přírodního původu. Složení pleť vypíná, zvyšuje hydrataci, udržuje v ní vlhkost a posiluje ochrannou bariéru pleti.

Trošku jsem si říkala, zda krém na moji hodně suchou pleť přece jen nebude trošku málo, není to vůbec žádný hutňák, naopak krém je velmi lehoučký, ale na účinnosti mu to neubírá. Skvěle hydratuje, pleť je po něm vyživená, heboučká a to, že je bez parfemace, je velké plus, vůbec nedráždí a podrážděnou pleť začíná ihned regenerovat.

Díky své lehké textuře se dobře roztírá, okamžitě se vstřebá bez mastného a lepivého filmu. Ideální kousek na horké letní období, kdy pleť nezaplácne a spíše ji osvěží.

Hydratační oční gel krém
Krém kromě vody ze spiruliny, kyseliny hyaluronové a fytoceramidů obsahuje i kofein, který zlepšuje prokrvení očního okolí, čímž redukuje otoky a pomáhá oční okolí rozzářit. Tetrapeptid stimuluje tvorbu kolagenu. I oční krém je bez parfemace a s obsahem 97% složek přírodního původu.

Též je oční krém velmi lehký, má krémovo-gelovou texturu, která se hned vstřebá a výsledky? Wow, naprosto dokonalé. Mně oči hodně z alergie slzí, mívám okolí neustále rudé, hodně podrážděné a kolikrát kůži až vyžranou, velmi bolavou.

Slzím stále, ale...Ten krém neskutečně dobře regeneruje, po dvou dnech používání se mi kůže zhojila a mám to oční okolí i přes slzení pořád dobře zhydratované a bez suchých šupinek. Tohle musíte zkusit!

V řadě najdete například i Hydratační super sérum a Hydratační gel krém. Oba produkty bohužel obsahájí skořici, kterou já na pleť nesmím, takže Vám je jen takhle v rychlosti představím, kdyby byly vhodné na Vaši pleť.

Sérum je vhodné na den i noc, má zvyšovat hydrataci, vypínat pleť, udržovat v ní vlhkost, zvyšovat elasticitu a vyhlazovat jemné linky. Sérum bude vhodné opět pro suchou pleť.

Gel krém vlastně slibuje to samé, co celá řada, ovšem díky své textuře ho ocení více pleť smíšená, na kterou nebude těžký, ale zároveň je to pleť, která též potřebuje vyživit.

Určitě doporučuji po řadě mrknout, teď na léto bude skvělá a to i pro suchou a zralou pleť.
A e-shopu elnino.cz aktuáně běží akce na skincare a s kódem skicaredays15 získáte 15% slevu na nákup.

Zaujala Vás řada?
Vyzkoušíte něco?

10 komentářů:

  1. Já používám řadu Rose 55+ a mám s ní zatím taky dobré zkušeností (zatím jsem měla denní krém a sérum, teď jsem si koupila i noční krém). Oba kousky, co už jsem měla, nebyly taky žádní hutňáci, takže myslím, že je užiju i na léto (navíc denní krém má SPF 15, což by měla být na běžné pobíhání po městě myslím dostatečná ochrana)

    OdpovědětVymazat
  2. Ja som Astrid príliš rada nemala, no posledné roky prešli inováciami aj obaly sú krásne. Mám od nich veľmi rada micelárne vody a z tohto radu mám doma práve sérum a je vynikajúce. A to nemám suchú pleť, takže podľa mňa sadne každej. Akurát je dosť voňavé.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty jo, přitom Astrid má fakt super kousky a vyhovují i mojí citlivé pleti :)

      Vymazat
  3. Zaujala mě celá řada, moc se mi líbí směr, jakým se tahle značka ubírá, ačkoliv už je na trhu spoustu let, tak ty obaly, složky, celkově produkty..konkurují i o hodně mladším a dražším produktům. Hydrataci pleti vnímám jako klíčovou, takže bych určitě chtěla vyzkoušet:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naprosto souhlasím, je skvělá a všechny novinky moc povedené :)

      Vymazat
  4. Ahoj Péto, hezká řada. Sérum a krém by možná byl vhodný nyní na léto, protože to se i občas zapudruji, jinak máš spíš suchou a stárnoucí plet. Měj krásný víkend. ☺

    OdpovědětVymazat
  5. Musím říct, že tato řada mě docela zaujala

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, moc si toho vážim. Na každou Vaši reakci se snažím odpovídat, případně mě můžete kontaktovat i soukromě na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...