Dermacol - Textilní 3D masky

Krásnou sobotu!
Pokud tu mám nějaké školáky, jaké bylo vysvědčení? A co vůbec máte v plánu na léto? Mně od pondělí začíná volno a to i přesto, že prázdniny se mě netýkají, léto bude dost pracovně volné a tak mám před sebou tři týdny plné flákání. Do práce se podívám za celé dva měsíce jen na tři týdny, hurá.

Masky používám opravdu pravidelně, minimálně jednou týdně si čas udělám, ale snažím se dvakrát, i když ne vždy se mi v týdnu po práci chce. Dermacol textilní masky nejsou žádnou novinkou, avšak kvůli ne zrovna lichotivým recenzím jsem se do nich nijak nehnala.

Hydratační a vyživující maska
Maska obsahuje extrakt z medu a má za úkol intenzivně hydratovat, vyživovat, zvláčňovat a tonizovat. Jelikož mám suchou a citlivou pleť, tak právě tahle mě lákala ze všech nejvíce a vlastně do ní jsem i vkládala největší naděje.

To, že plátýnko je obrovské a musím ho různě překládat a muchlat, to snad ani nestojí za zmínku. Jsou mi velká snad všechna plátýnka. Je tak akorát napuštěná, nikde nestejká, ale pokud jste jako já zvyklé masky nechávat déle, tak tady to nepůjde, za těch deset minut se začne odchlipovat a nedrží.

Vůně je taková nezajímavá, vyloženě nezapáchá, ale ani nevoní. Po sundání je pleť hezky hydratovaná, na dotek jemnější a hebčí. Tahle maska funguje.

Hloubkově čistící maska
Jako druhou jsem vyzkoušela tuhle čistící maska, která obsahuje extrakt z broskve. Má čistit ucpané póry, odstraňovat odumřelé kožní buňky a regenerovat. Na ucpané póry netrpím, ale myslím, že i tak se občas čistící maska hodí.

Tady už se parfemace moc nepovedla. Broskev sice cítit je, ale spíše taková hodně chemická a vůbec ne osvěžující a šťavnatá. Plátýnko je již více napuštěné a celých těch deset minut jsem jen otírala tekutinu, která z masky kapala.

Efekt nulový. Po sundání pleť hodně lepila a ta lepivost se celkem na pleti držela. Neměla jsem pocit čistší pleti, ani nějaké výživy či osvěžení, zkrátka opravdu efekt nula.

Liftingová maska
A jelikož už nejsem nejmladší, neodolala jsem ani poslední červené variantě. Tato maska obsahuje extrakt z třešně, zabraňuje předčasnému stárnutí, zpevňuje a odstraňuje drobné vrásky. 

Plátýnko opět docela napuštěné, ale nikde nestejkalo a rozhodně bylo komfortnější než předchozí. Parfemace ale též žádná sláva, tohle se Dermacolu bohužel nepovedlo ani u jedné masky.

Během doby působení občas maska lehce zaštípala, ale nebylo to nic hrozného a bez problému se to dalo vydržet. Ani po sundání jsem neměla pleť červenou či přecitlivělou. Pleť byla hezky vypnutá, takže efekt tam rozhodně je. Ale na druhou stranu nijak dlouhodobý a za ty peníze bych očekávala více.

Zkoušely jste tyto masky?
Jaké masky preferujete?

8 komentářů:

  1. Já právě na ucpané póry trpím, tak spíš používám různé slupovací a jílové masky. Textilních mám pár doma, ale zatím jsem ještě žádnou nepoužila. Nějak mě to po pravdě ani neláká...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mě naopak ty jílové spíše vysušují a sahám po nich minimálně.

      Vymazat
  2. Nezkoušela jsem je, ty ohlasy na ně byly vesměs nic moc, nějak mně nelákají. Raději se vracím k těm osvědčeným, třeba od Garnier.

    OdpovědětVymazat
  3. Masky jsem nezkoušela a teda mě nijak nelákají. Nejraději mám masky čistící.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, moc si toho vážim. Na každou Vaši reakci se snažím odpovídat, případně mě můžete kontaktovat i soukromě na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...