Ziaja - Samoopalovací tělové mléko a tělový peeling Cupuacu

Ziaju mám velmi ráda. Nabízí kvalitní kosmetiku za malé peníze a sortiment je více než lákavý. Dnes tu mám rovnou dva produkty a to z řady Cupuacu, ze které určitě budete znát tolik oblíbený cukrový peeling.

Bronzující samoopalovací tělové mléko
Samoopalovák mám doma už strašně dlouho, ale furt jsem po něm sahala jen sem tam a teprve nedávno jsem se k němu dostala pořádně, abych po zimě v těch kraťasech nesvítila na dálku.

Mléko obsahuje máslo cupuacu a karité, které hydratují, regenerují a dodávají pokožce pružnost. Makadamiový olej společně s olejem z brazilských ořechů zabraňují ztrátě vody a změkčují pokožku.

Má klasickou spíše řidší konzistenci jako většina mlék, výborně se roztírá a do pokožky se během chviličky vsákne bez pocitu mastnoty. Nádherně voní, vůně této řady je opravdu plná másla, olejů a ořechů, hodně teplá, ale tím, jak je specifická, tak věřím, že ne každému sedne. Na pokožce se docela drží.

Velká pochvala za to, že nedělá fleky. Na mě se většinou samoopalováky chytnou cca po třetím použití a to platí i tady. Tři dny po sobě a pak už stačilo jen cca po pěti dnech obnovit. Barva je přirozená, nic oranžového. Je ale pravda, že bych ocenila možná trochu výraznější opálení. Pokud jste ale bledulky či chcete fakt jen lehký bronz, tak je moc fajn.

Je také super, že výborně hydratuje. Na mléko má skvělé hydratační vlastnosti. Nešpiní oblečení.

Cukrový peeling
Stejně jako v mléku najdete máslo karité a cupuacu, makadamiový olej a olej z brazilských ořechů. Složení má redukovat drsnost, suchost a loupání pokožky. Zároveň pokožku chrání a vyživuje.

Peeling je cukrový a přicházím na to, že právě ty cukrové peelingy jsou nejúčinnější. Kromě cukru se o vydrhnutí pokožky postarají skořápky ořechů. Peeling je hrubší, ale ne zas tak, aby pokožku podráždil. Škořápky nejsou ostré, ale nic jemného to zkrátka není a opravdu peeling poslouží více než dobře.

Díky obsahu olejů pokožku i vyživí. Pokožka je po použití nádherně heboučká a jemná, nepne a není potřeba následná péče, jelikož zůstává na pokožce lehce olejový film, takže super pro mazací lenochy.

Zkoušely jste řadu Cupuacu?
Jaké referujete peelingy?

8 komentářů:

  1. Na peelingy nejsem, ale tenhle jsem si zamilovala a kupuji pořád dokola:-) To stejné to bronzující tělové mléko, mně právě ten přirozený efekt vyhovuje. Ještě chci vyzkoušet další produkty z téhle řady:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Peeling mě láká. :) Musí to pěkně vonět.
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat
  3. Já ani jeden typ těchto produktů nepoužívám. Asi jsem na to líná :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Cupuacu řada patří mezi moje nejoblíbenější. Celkově Ziaju miluju a používám denně :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Ja sam Vera Lopez po imenu, živim u Kaliforniji u Sjedinjenim Američkim Državama, koja sam bila žrtva prevare na tolikim lažnim zajmodavcima putem interneta između februara prošle do januara ove godine, ali toliko se zahvaljujem svom stvaraocu da se konačno nasmiješio mene, usmjeravajući me prema ovom novom zajmodavcu koji mi je stavio osmijeh na lice ove godine 2019. i nije me prevario, a takođe i što me nije prevario ili lagao, ali me je, međutim, ovaj zajmodavac čije je ime gospođa Valeria Ali dao 2% zajma. iznos je 560.000 američkih dolara nakon što se složim s njihovim uvjetima i odredbama, a jedna značajna stvar koju volim kod ove tvrtke je da su i oni brzi i relabilni, tako da moji borci i sestre možete direktno kontaktirati kompaniju putem tamošnje tvrtke. E-mail: valleriaali67@gmail.com

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, moc si toho vážim. Na každou Vaši reakci se snažím odpovídat, případně mě můžete kontaktovat i soukromě na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...