MUA - Fix a balzám na rty

Pamatujete ještě značku MUA - Makeup Academy? Vzpomínám, že když jsem s blogem začínala, byl kolem ní velký boom, hlavně když probíhaly obří slevy a všichni objednávaly ve velkém, nevýmaje mě.

Značka stále existuje, i když se o ní už tak nemluví, zkrátka ji vystřídaly jiné značky, lépe dostupnější a i kvalitně lepší, co si budeme nalhávat. MUA ale furt seženete na e-shopech a to i našich českých. Už dlouho Vám chci povědět o dvou kouskách na rty, které používám či jsem používala, tak jdeme na to.

Kiss Proof Lip Stain
Vypadá to jako fixa a má to snad všechny vlastnosti fixy. Fixu používám již nějakou dobu a stále z ní mám hodně rozporuplné pocity a nedokážu si utvořit jasný názor. Je to vážně fixa se vším všudy. Hrot je tak akorát měkký, aby na rtech byl příjemný, ale zároveň se neláme a drží.

Mám světlounký odstín Kissalicious, který na první pohled vypadá jako barbie, ale na rtech překvapivě lehce ztmavne. Pigmentace je bohužel bída a chce to několik vrstev, aby byla fixa na rtech vidět. Ta fixa v podstatě jen rty lehce zvýrazní a dodá jim hezčí barvu, která je velmi přirozená.

Chce to před fixou balzám, sice nevysušuje a ani nijak nezvýrazňuje suchá místa, ale na rtech je cítit a stahuje je, fakt mám vždy dojem, jako kdybych vzala klasickou fixu a vymalovala si s ní rty. Na druhou stranu se barva do rtů vpije a zvládá tedy i nějaké to jídlo a pití, což je super.

Balzám na rty Love Hearts
Balzámky jsou v několika odstínech, já vlastním růžový Sugar Lips. Jedná se o kalíšek, kam tedy musíte sahat prsty, což věřím, že není pro každému, já s tím ovšem nijak extra velký problém nemám. Balení má 10g, takže docela macek, víčko je pevné a bytelné.

Je hutnější, ale na rtech moc příjemný, zanechává na nich takový heboučký film, který je sice cítit, ale není vůbec těžký, vážně moc komfortní a vůbec nelepí. Má fajn sladkou vůni.

Já osobně bych balzám označila spíše za lesk, než klasický balzám. Je celkem pigmentovaný, takže rtům dodá hezkou růžovou barvu, díky lesku vypadají rty šťavnatě a přijde mi škoda ho používat jen jako balzám.

Hydratace ale není vůbec špatná. Na to, že se jedná o hodně barvící balzámek, tak výživu rtům dodá dobrou.

Pamatujete MUA?
Kupujete ještě tuto značku?

8 komentářů:

  1. Kdysi jsem toho od téhle značky měla hodně a měla jsem ji ráda. Ten balzám na rty se mi líbí, ale spíš bych si ho koupila, kdyby byl dostupný v drogerce.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Být v drogerii, tak určitě také pořídím znovu.

      Vymazat
  2. Já tuhle značku vůbec neznám. Fixa na rty vypadá zajímavě, balzámy na rty v kelímcích nemám moc v lásce, takže ten mne nezaujal

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je mi jasné, že ne každý bude z balení nadšen :)

      Vymazat
  3. Ten fix jsem měla kdysi v růžovém odstínu za mě propadák :)
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat
  4. Kdysi jsem měla od nich rtěnku, ale nic moc. Nějak mě tyhle produkty nezaujaly, i když nejsou zas až tak špatné. :-)
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, moc si toho vážim. Na každou Vaši reakci se snažím odpovídat, případně mě můžete kontaktovat i soukromě na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...