Grace Cole - Dárková sada Coconut & Lime

Hezký začátek nového týdne!
Poslední prázdninový týden je tu, hrůza, jak to léto uteklo. Zakončení bude naštěstí příjemně teplé, takže si to léto ještě můžeme užít i na poslední chvíli. Co plánujete na tento týdne? Hodláte ještě někam vyrazit?

Grace Cole je britská značka, která má za cíl podporovat přirozenou ženskou krásu a schopnost hýčkat sama sebe. Nabízí spoustu tělové péče od sprchových gelů až po tělová mléka a peelingy. Hodně má v nabídce dárkové kazety a sety a zrovna nedávno jsem psala o značce, která dle mého sází spíše na efekt. Jak to bude zde? Jde o účinnou kosmetiku, nebo pouze o potěchu oka a krásný dárek?

Kombinace limetky a kokosu se zdála jako ideální na léto, takže i když sadu mám nějakou dobu doma, nechávala jsem ji právě na teplejší počasí. Konkrétně v této sadě najdete tělové mléko, sprchový gel a mýdlo. Na pohled vážně vypadá krásně a myslím, že určitě neurazí.

Tělové mléko je spíše řídké, texturu má jako většina mlék, takže tady taková klasika. Dobře se roztírá a během chviličky se vstřebá bez nepříjemného pocitu lepení či mastnoty. Co se týče hydratace, nooo, pokud nemáte suchou pokožku a stačí Vám jen obyč mazání, tak jako jo, malá hydratace tam bude. Pokud ale máte suchou pokožku, tak rozhodně hydratačně nestačí. Pokožku neprovoní, nezjemní...

Sprchový gel je spíše řídký, gelové textury a ať se snažíte sebevíc a sebevíc mydlíte a přidáváte vodu, tak sprcháč prostě nepění a musím říct, že mě to sprchování vůbec s tímto sprcháčem nebavilo. Nevysušoval, ale samozřejmě o pokožku ani nepečoval.

Balení s otočným víčkem je dle mého do sprchy naprosto nepraktický. Co se týče vůně všech produktů, tak ani tady se nekoná žádný zázrak. Kokos je kdesi v pozadí a převažuje limetka, ale vše voní hodně jemně a parfemace nijak nenadchne.

Posledním kouskem je tuhé mýdlo. Dříve jsem klasická tuhá mýdla vůbec nepoužívala, ale v poslední době jsem si je hodně oblíbila a pokaždé mám nějaké na umyvadle. Pokud se mýdlem myjete místo sprcháče či jinak využijete ve sprše, tak má praktickou šňůrku na zavěšení.

Mýdlo je poměrně velké, ale celkem ubývá a to z toho důvodu, že se snadno rozmáčí. Myjete si ruce a v podstatě Vám zůstávají kousky na rukou, takže ani mýdlo není žádná pecka. Oceňuji pouze, že nevysušuje a ano, umyje, ale uživatelsky nijak příjemné není.

Znáte Grace Cole?
Máte rády dárkové sady?

10 komentářů:

  1. Značku neznám, ale používala jsem teď sprchový gel z nějaké no name dárkové sady a hrozně špatně pěnil, to mi u sprcháčů vadí.

    OdpovědětVymazat
  2. Produkty nepoznám, ale zaujalo ma telové mlieko. Nemám suchú pokožku, a preto si myslím, že by mi takáto konzistencia aj stupeň hydratácie mohol stačiť. :)

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovědětVymazat
  3. Podle recenze nic, co by mne lákalo k nákupu. Navíc dávám spíš přednost jednotlivě nakupovaným produktům - v sadě mi stejně vždycky něco ubývá rychleji (typicky v kombinaci šampon kondicioner mi kondicioner dojde vždycky první a taky mi dojde noční krém dřív než denní)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S tím kondicionérem má problém snad každý, mně to ubude tak nějak stejně. A většinou rychleji spotřebuji denní, když někam jedu, beru jen ten, takže využívám více.

      Vymazat
  4. Značka mi něco podle názvu říká a myslím, že jsem také měla něco s kokosem, ale už to musí být hodně dávno. Dárkové sady mám ráda hlavně kolem Vánoc, takže si ještě pár měsíců počkám, co zase nového vymyslí :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dárkové sady ano, ale spíše těch klasických značek. Tyhle jsou fakt jen na efekt.

      Vymazat
  5. Moc hezký dárkový balení! :) O značce slyším prvně, ale vypadá dobře.


    GrünHauz
    Š.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, moc si toho vážim. Na každou Vaši reakci se snažím odpovídat, případně mě můžete kontaktovat i soukromě na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...