Sephora - Čistící houbička na obličej Konjac

Krásnou sobotu!
Začalo opět teplé letní počasí, co plánujete na víkend či poslední prázdninový týden? Mně konečně vyjde teplo na volno, což mám radost. Ale k dnešnímu článku. Jsou produkty, bez kterých se dokážu obejít, ale když se mi dostanou do rukou, tak je ráda vyzkouším a třeba časem zkusím znovu.

Již nějakou dobu mi dělá společnost konjaková houbička na čištění pleti, která je pomalu zralá do koše, takže nejvyšší čas napsat moje dojmy.

Houbička je vyrobena z kořene zmijovce (konjak), což je trvalka z Asie. Je 100% přírodní a dermatologicky testovaná. Vhodné pro všechny typy pleti včetně citlivé.

Má účinně čistit, odstraňovat make-up, díky lehké exfoliaci odumřelé kožní buňky a kožní maz bez vysušování. Pleť by měla být jemnější, hladší a zářivější.

Konjak houbička je tvrdá a teprve po styku s vodou změkne a docela nabobtná. Měkká je tak akorát, neprotrhnete ji, ale zároveň je na pleti moc příjemná a drží tvar. Po použití a vyschnutí opět lehce ztvrdne.

Byla jsem hodně zvědavá, jak si bude rozumět právě s citlivou pletí, zda nebude při každodenním použití pleť dráždit. Houbičku můžete použít buď samostatně či s nějakým čistícím produktem. Já používám s gelem či mýdlem a je super. Díky houbičce je pleť dokonale vyčištěná, nikde žádné zbytky líčidel, fakt mám i pocit čistější pleti.

Vůbec pleť nedráždí, používám denně a pleť je spokojená. Není vysušená, červená či přecitlivělá. Naopak hezky jemná. Životnost by měla být max tři měsíce, používám ji přibližně tuhle dobu a furt je použitelná, i když na pár místech ztrácí už strukturu, kterou měla zpočátku.

Používáte pomocníky na čištění pleti?
Zaujala Vás konjaková houbička?

12 komentářů:

  1. Já moc čistící houbičky nepoužívám, ale tahle vypadá super, je taková neobvyklá, ještě jsem jí nikde neviděla :)
    MyGoldenMind

    OdpovědětVymazat
  2. Používám takový ten silikonový kartáček, konjakovou houbičku jsem ještě nezkoušela, ale určitě bych to chtěla napravit.

    OdpovědětVymazat
  3. Já měla nějakou z Aliexpressu a byla fajn, ale nepoužívám ji :)
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat
  4. Ahojky,
    já měla konjakovou houbičku z Rossmannu a byla moc fajn. Říkám si, že bych si ji zase mohla koupit. Mám doma i různé kartáčky a další pomůcky a občas je používám, podle nálady:-) Jinak zítra jedu s mamkou do Ikey a na Zličín do nějakých obchodů. Poslední srpnový týden jsem už v práci, máme přípravný týden:-)
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kartáček jsem teď vytáhla od Lirene, který už mám pěknou dobu, tak uvidím, jak zvládnu používat pravidelně a jak bude vyhovovat.

      Vymazat
  5. Houbičky vůbec nepoužívám, ale teď přemýšlím, že zařadím sonický kartáček abych měla pleť fakt vyčištěnou do puntíku. Ale i tahle houbička vypadá skvěle. :)


    GrünHauz
    Š.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě nějaký pomocník pomůže k lépe vyčištěné pleti.

      Vymazat

Děkuji za každý komentář, moc si toho vážim. Na každou Vaši reakci se snažím odpovídat, případně mě můžete kontaktovat i soukromě na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...