Astrid - Osvěžující čisticí micelární voda Fresh Skin

Jistě víte, že micelární vody používám stále ráda. Pro mě čím jednodušší a rychlejší odlíčení, tím lepší a to micelárka splňuje. Doma používám tedy primárně na oči, obličej beru namokro, ale někde na cestách se mi líbí, že micelárkou vezmu komplet vše.

Astrid dělá jednoznačně nejlepší micelární vody a protože mi teď odličováky celkem mizí, konečně jsem ze zásob vytáhla tuhle osvěžující micelární vodu. Já ji dostala v dárkovém balení ještě s pleťovým krémem, ale ten jsem kvůli složení musela poslat pryč a nechala si jen vodu.

Má účinně odstraňovat nečistoty a make-up, jemně čistit, nedráždit a je vhodná i na oči. Obsahuje minerály a vitamín E, které vyživují, osvěžují a tonizují. Má antioxidační účinky a obsah meduňkové organické vody zklidňuje.

Micelární voda je určená pro normální až smíšenou pleť, přesto jsem se rozhodla ji začít použít i s mojí suchou a citlivou. Micelárka příjemně voní, opravdu svěže a nevtíravě, takže parfemace nijak neobtěžuje.

Pro mě je základ, aby šla micelárka použít i na oči, to jde, ale na začátku jsme trochu bojovaly. Jakmile jsem tamponek přiložila na oči, tak pokaždé to zaštípalo. Vůbec ne, že by štípala v očích celou dobu a pálila, oči dráždila, ale vždy to prvotní přiložení na oko. Srovnalo se to cca před půlkou balení. Oči ale nebyly zarudlé, podrážděné.

Odličuje skvěle a nic jiného jsem ani nečekala. Pleť vyčistí dokonale a ač je micelárka určená pro smíšenou pleť, tak vůbec nevysušuje, což velmi cením. Co se týče očí, tak vezme také komplet vše. Tužka na oči, řasenka, výraznější stíny a samozřejmě si poradí s voděodolným make-upem. Není potřeba oči dřít, zvládá to bez větší práce.

Moc děkuji Astridu za poskytnutí produktu k recenzi.

Jaká je Vaše oblíbená značka micelárek?
Máte rády Astrid micelárky?

10 komentářů:

  1. Věřím, že micelárka je dobrá, určitě po ní kouknu. ☺ Já primárně pro odlíčení očí micelárku nepoužívám, ale také chci, aby toto bez ztráty kytičky zvládla ☺

    OdpovědětVymazat
  2. Nejraději mám micelárky Garnier, ale měla jsem i tuhle a byla moc fajn, teď používám od Astrid pleťovou vodu a taky velká spokojenost.

    OdpovědětVymazat
  3. Já od Astrid neměla micelárku, ale určitě bude fajn, asi si ji příště koupím :)
    MyGoldenMind

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Astrid micelárky doporučuji. Mně osobně nejvíce vyhovuje ta růžová, ale skvělá je i nová City Life Detox :)

      Vymazat
  4. Recenze zní zajímavě, potřebuji si něco na odličování doplnit do zásob, tak možná vyzkouším.

    OdpovědětVymazat
  5. Já Astrid mám velmi ráda a tohle jsem měla a byla super. :)
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, moc si toho vážim. Na každou Vaši reakci se snažím odpovídat, případně mě můžete kontaktovat i soukromě na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...