Fa - Deodoranty ve spreji Fresh & Free

Co se týče deodorantů a antiperspirantů, tak rozhodně preferuji tuhé varianty, naopak vůbec nesnesu kuličky. Nevyhledávala jsem ani spreje, ale musím říct, že jsem si je nakonec docela oblíbila a jak jsem myslela, že sama bych si je ale nikdy nekoupila, tak se stalo a cíleně jsem šla nedávno pro sprej.

Spreje mi totiž bohatě stačí na doma či v zimě a když mi došel poslední deodorant, šla jsem pro nějaký bez hliníku a dalších škodlivých látek, díky kterým bych nechala pokožku a tělo odpočívat právě třeba doma, kdy nepotřebuji žádnou větší ochranu.

S Fa mám dobré zkušenost, měla jsem už několik sprejů a vždy jsem byla moc spokojená, takže vlastně jsem do drogerie šla s tím, že nejspíš sáhnu právě po této značce. Má spousta variant, mívá i limitky a často k deodorantům můžete koupit i sprcháče, což mi přijde super a ty vůně jsou vážně lákavé.

Já sáhla po dvou vyloženě letních novinkch se šťavnatými vůněmi a to z řady Fresh & Free. Deodoranty neobsahují hliníkové soli, právě díky čemuž jsem je chtěla. Naopak v nich najdete nově magnésium, které má antibakteriální účinek a zabraňuje zápachu. Spreje jsou veganské a šetrné i k pokožce po holení.

Vůně jsou úžasné. Před použitím se deosprej protřepe a oba opravdu voní tak, jak slibují. Cucumber & Melon je božská a svěží vůně okurek se sladkým melounem. Grapefruit & Lychee mě překvapilo, že grep voní vážně jak grep, žádná záchodovka. Vůně maximálně povedené.

Deospreje mají super střičku a výborný rozptyl, nedusí. Oceňuji, že opravdu nedráždí podpaždí a to ani ihned po holení. Bohužel ale co se týče účinků, tak je snad lepší nepoužit nic. Je jasné, že pocení vyloženě nic moc nezabrání, ale na potlačení zápachu si nemyslím, že bych potřebovala nějaké silné antiperspiranty, s tímhle fakt nebojuji, pokud teda nepoužiji tuhle dvojku. Nejen že s nimi mám podpaždí více mokré než normálně, ale najednou bojuji i se zápachem, což jindy vůbec. Fakt možná lépe vyjde, když nepoužiji nic.

Co používáte rády Vy?
Kupujete značku Fa?

8 komentářů:

  1. Od Fa si kupuji spíš sprchové gely. ty mám docela ráda, deodoranty co jsem v minulosti měla mně nějak nepřesvědčily.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sprcháče jsou super, škoda, že v těchto vůních nejsou.

      Vymazat
  2. Ty joo, a já jsem si myslela, že jsem jediná, komu to tyhle deodoranty dělají! Mají krásné obaly, skvěle voní, ale podpaží jsem měla 10x tolik mokrý než normálně :( Myslela jsem si, že je to mnou, ale žádnej jinej mi to nedělá. Hodně jsem si teď oblíbila tuhou i sprejovou variantu antiperspirantů Dove, nejradši mám hrušku, teď zkouším nový s matchou a sakurou :)

    Pauline's Tiny World

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že mokré podpaždí zmiňovala i Petra Loveyhair, takže chyba fakt bude v produktech.

      Vymazat
  3. Já jsem příznivec kuliček. A spreje Fa, které jsem získala z různých boxů mne myslím až na jeden nenadchly. Poslední jsem dopotřebovala doma na home office,kdy jsem se skoro nehýbala :( (a stejně nefungoval bůhví jak)

    OdpovědětVymazat
  4. Ze začátku vypadaly dost slibně. Od Fa jsem už dlouho nic neměla a moc mě tahle značka neláká.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, moc si toho vážim. Na každou Vaši reakci se snažím odpovídat, případně mě můžete kontaktovat i soukromě na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...