Spotřebováno za listopad 2021

Nevím, co se zas stalo, ale opět je ta spotřeba dost bídná. Sice samá plná balení, teda krom jednoho a přijde mi, že i zásoby se krapet ztenčily, ale mám tu za listopad pouhých sedm kousků. Co mě ovšem těší, že jsem zredukovala odličováky a dokonce i voňavku.


1. Yves Rocher zklidňující mléko a tonikum 2v1 Pure Camomille (Recenze) - Mléko překvapilo tím, že fakt dobře odličuje a to i oči, všem pokud ho použiji jako poslední krok ve funkci tonika, tak žmolkovatí, což mě mrzí.
Koupila bych znovu: MOŽNÁ

2. Canneff micelární odličovač (Recenze) - Odličuje dobře, nevysušuje, nedráždí, ale pokud odličujete i oči, tak je to krapet pracnější.
Koupila bych znovu: MOŽNÁ

3. Yves Rocher expresní odličovač s chrpou Pur Bleuet (Recenze) - Ikonický produkt této značky a naprosto dokonalý. Na oči není třeba nijak tlačit, dřít je a přesto stáhne bez problému veškerý make-up.
Koupila bych znovu: ANO

4. Sebamed PRO! Aktivní ochranný krém (Recenze) - Zpočátku mi vůbec nesedl, udělala se mi po něm ošklivá krupička, které jsem se dlouho zbavovala, ale nakonec překvapivě dobré. Je hodně hutný, mastný, takže ideální pro suchou pleť. Skvěle hydratuje, zklidňuje..
Koupila bych znovu: MOŽNÁ


5. Balea tekuté mýdlo Be Happy (Recenze) - Prostě ty obaly, vůně byla sladká, ale zároveň nakyslá. Mýdlo pěnilo, umylo a nevysušovalo.
Koupila bych znovu: ANO

6. Balea sprchový gel Be Fantastic (Recenze) - Ze stejné limitky sprcháč s květinovou vůní. Pěnil, umyl a opět nevysušoval, jen mi nesedlo balení, ve kterém je malá dírka a ač je obal tenký a dá se dobře ohýbat, tak ke konci už to prostě vymáčknout nešlo.
Koupila bych znovu: ANO

7. Yves Rocher toaletní voda Au Matin Au Jardin zelený čaj (Recenze) - Staletá voňavka, kterou jsem na jaro ale milovala. Božská vůně zeleného čaje, hodně svěží a příjemná.
Koupila bych znovu: ANO

Co Vaše spotřeba?
Co Vás vždy potěší?

14 komentářů:

  1. Ahoj, pěkné kousky, bohužel nemůžu žádný z nich ohodnotit neb jsem nezkoušela. Moje spotřebováno za listopad vyjde v neděli. No a nejvíc mě těší, když mi dojde krém na ruce, ten mi někdy zabere klidně i rok.

    OdpovědětVymazat
  2. U mě tentokrát bude spotřeba bohatější. Sice tam mám tři jednorázové produkty, ale každý kousek se počítá a určitě budu mít více jak deset spotřebovanců. Z uvedených jsem zkoušela akorát pleťový krém od Sebamed a ten byl teda top.

    OdpovědětVymazat
  3. Znám jen odličovač YR, jeden z produktů, ke kterým se pořád vracím. Nejvíc ráda jsem, když se mi podaří spotřebovat něco z dekorativky, spotřebovat třeba rtěnku nebo tvářenku je pro mě veliká vzácnost:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Ta toaletní voda s vůní zeleného čaje byla skvělá, taky jsem ji milovala. Bohužel už mají jen eau fraiche, která má menší výdrž a je míň výrazná. Odličovač očí od YR používám zrovna teď a jsem spokojená.
    Jinak 7 kousků je u mne lepší průměr ;-)

    OdpovědětVymazat
  5. Jéé ty obaly od Baley jsou roztomiloučký :-) od YR mám pleťovku ráda, hlavně jejich mycí gely v tubách :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Super tipy na produkty, dlouho jsem nic nového nezkoušela, tak je nejvyšší čas! :D :)

    OdpovědětVymazat
  7. Vůni od YR jsem měla jinou a ta byla naprosto skvělá. :)
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, moc si toho vážim. Na každou Vaši reakci se snažím odpovídat, případně mě můžete kontaktovat i soukromě na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...