Catrice - Pudr All Matt Plus

Vždy přemýšlím, zda mám právo vůbec psát recenze na pudry. Pudry používám denně při každém líčení, ale...Nemám mastnou pleť, vůbec se nelesknu a to ani na čele, prostě mám matnou, suchou pleť. Nedokážu tedy moc zhodnotit, jak dobrý v tomto směru pudr je, protože pudry využívám primárně na nějaký ten pěkný finish celého make-upu.


Tento pudr obsahuje pigmenty odrážející světlo, díky čemuž má pleť vypadat přirozeně svěží. Slibuje až 12hodinové zmatnění a zabránění lesku. Sjednocuje, kryje drobné nedokonalosti a neobsahuje oleje, je tím pádem i na pleti lehoučký.

Pudr je jemně namletý, přesto zbytečně nepráší, dobře se nanáší jak na štětec, tak poté i na tvář. Balení je úplně obyčejné, ale víčko bez problému drží a je poměrně pěkný i reliéf.

Mám odstín 010 Transparent, což může být krapet zavádějící, nejedná se o transparentní pudr, ale o ten nejsvětlejší odstín. Pudr docela kryje, takže když jsem použila více, vypadala jsem trošku mrtvolně, ale to je pouze problém světlého odstínu, kdybych měla tmavší, tak budu i třeba za krytí ráda.

Pokud tedy preferujete aspoň trošku krycí pudry, které zároveň ale jsou na pleti lehké, tak je tohle za mě moc fajn kousek za rozumný peníz.

Jaké pudry preferujete?
Vyžadujete zmatnění?

10 komentářů:

  1. Já mám mastnou pleť, takže aspoň na pár hodin ji potřebuji držet v šachu. Tenhle pudr znám a splňuje moje očekávání, nemám poslední balení.

    OdpovědětVymazat
  2. Asi budu za exota, ale já pudr nepoužívám vůbec.
    Stáňa - https://veverkoviny.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak pokud nepotřebuješ, co se týče zmatnění, tak také nepotřebuji :)

      Vymazat
  3. Matující pudry jsou pro mě nutností, můj nejoblíbenější je Stay matte od Maybelline a nedám na něj dopustit. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Mně se osvědčil pudr od Flormar ostín 020. Zmatňuje, dodá barvičku a vydrží celý den. Od Catrice jsem žádný pudr neměla.

    OdpovědětVymazat
  5. Asi zájdem do DM pre tento produkt :D

    Môj blog: https://lifeforjul.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, moc si toho vážim. Na každou Vaši reakci se snažím odpovídat, případně mě můžete kontaktovat i soukromě na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...