Canneff - Oční krém s dvojím efektem

Bez očního krému si svoji pečující rutinu už pár let nedokážu představit. Mívám oči oteklé, oční okolí suché kvůli neustálému slzení a to ani nemluvím o kruhách. Oční krémy používám v podstatě od dvaceti let a myslím, že maximálně v 25 by je měla zařadit každá.


Oční krém slibuje zmizení váčků a kruhů pod očima již po 28 dnech používání, zároveň má ihned vypnout vrásky a zpomalovat proces stárnutí. Obsahuje kyselinu hyaluronovou, extrakt z mořských řas, makadamiový olej, jojobový vosk a samozřejmě čistý cannabidiol.

Krém je opravdu hodně jemný, lehoučký, moc dobře se roztírá a ihned se vstřebává. Nezanechává žádný mastný či lepivý film a nepůsobí vůbec těžce, v očích neštípe a nedráždí.

Já jsem s krémem opravdu moc spokojená, je výborný. Krásně kůži kolem očí hydratuje a když ji mám někdy podrážděnou či rovnou s ekzémem, tak ji okamžitě zklidní a regeneruje bez toho, aby štípal. Velmi příjemný a účinný krém, navíc i cena koem čtyř stovek mi za krém nepřijde tolik, stačí ho maličko, takže ubývá docela pomalu.

Moc děkuji Canneff za poskytnutí produktu k recenzi.

Používáte oční krémy?
Znáte Canneff?

6 komentářů:

  1. Značku neznám, ale oční krémy používám a vždy mám problém vybrat aby nebyl přímo na vrásky, přijde mi, že těch je na trhu hodně ale ty ještě nemám, spíš chci něco, co by oddálilo jejich tvoření.

    OdpovědětVymazat
  2. Tento konkretne nepoznám, ale očné kremy použivam. Mám ich radšej ako všetky tie očné chladive a neviem ako gely.

    OdpovědětVymazat
  3. Krém vypadá moc dobře a jsem ráda, že jsi s ním spokojená! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Já se přiznám, ještě žádný oční krém napoeužívám, ale už se po nějakém musím poohlédnout :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, moc si toho vážim. Na každou Vaši reakci se snažím odpovídat, případně mě můžete kontaktovat i soukromě na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...