Nákupy a novinky za srpen 2022

Krásný den!
Nový měsíc, nové statistiky a ač články dávám v poslední době až po třech dnech, protože prostě nestíhám, tak měsíční shrnutí se pokusím obden, jak to bývalo dříve, protože dlužím spoustu recenzí, dokonce i několik letních výletů, tak ať to sviští.

Kosmetika
Za srpen je toho opravdu málo, nebýt objednávky na Zalandu, tak je to maximálně skromný měsíc. I co se týče kosmetiky, chybí tu tedy balíček z arome, jelikož pošťák měl dovču a záskok se vůbec neobtěžoval, takže arome Vám ukážu až za září. Mám tu ovšem další várku vitamínů Jamieson, moc doporučuji vitamíny ve formě gummies, ty jsou jak bonbonky.


Mám tu ještě jeden doplněk a to chagu, což je silný antioxidant, podporuje tvorbu kolagenu, užívá se například i při trávicím obtížích a ženy ocení jako analgetikum při mentruačních bolestech. Forma kapek mi úplně nesedí, ale dají se smíchat s vodou, což je aspoň o trochu lepší.

Masky Garnier mi přišly na testování z all2test.com a jsem na ně moc zvědavá, Garnier má výborné masky, takže o to více se těším. Pratelné polštářky na odličování jsem kupovala na notinu, nejsem úplně schopná odbourat jednorázové tamponky, ale snažím se.

Ostatní
Suvenýry z dovolené, kde teda nechybí i kosmetika a to pleťový krém s arganovým olejem, prostě povinnost z Maroka. Z keramické dílny jsem si přivezla oslíka, který mě zaujal na první pohled, je ručně malovaný. Na letišti jsme kupovali ještě sušenky :D a od prodejce na pláži tu mám narámek, který jsem kupovala i holkám a mamče.

Nový botník, už jsem neodolala Toms botičkám s lenochodem a jsou to první Toms, do kterých narvu svůj široký nárt, takže nadšení veliké. Zbytek bot stál opravdu pár korun, kecky kolem dvou stovek, to samé polobotky a kolem stovky pantoflíčky, ty mi bohužel ale nevyhovují, hodně mě dřou do nártů.

Jaké si vozíte suvenýry?
Co jste si koupili naposled?

12 komentářů:

  1. Moc hezké novinky:-) Suvenýry si vozím co mi padne do oka, někdy dekoraci, někdy zase nějakou blbůstku, jak kdy. Líbí se mi masky a pratelné odličovací polštářky, moc ráda bych přestala používat klasické, jednorázové tampony, ale je to boj:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jo, také nejsem schopná jednorázové úplně omezit.

      Vymazat
  2. Pekné nakupy a zaujimavé výrobky

    OdpovědětVymazat
  3. Já suvenýry moc nevozí, obvykle jen turistické známky z navštívených míst. A z ciziny něco místního na zub a samozřejmě čaje.

    OdpovědětVymazat
  4. Přiznám se, že nejvíce mě zaujaly ty sušenky :-D

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj, ty boty jsou všechny moc pěkné! Já vozím suvenýry jako dárky, ale sbíráme jinak magnetky z míst na naší budoucí lednici :-D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, moc si toho vážim. Na každou Vaši reakci se snažím odpovídat, případně mě můžete kontaktovat i soukromě na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...