Nákupy a novinky za září 2022

Krásný den!
Po skromném srpnu zas trochu bohatší měsíc. Mám tu spoustu kosmetiky a šatník obohatilo pár podzimních kousků či menších nezbytností. Kosmetiky je opravdu hodně, září bylo bohaté na spolupráce, hlavně na nově navázané, čehož si strašně vážím, protože jsou to opravdu nádherné spolupráce a z každého balíčku jsem měla ohromnou radost. Rozhodně je teď co testovat. Také by mě zajímalo, zda chcete, abych ukazovala i drogerii či nějaké dobroty v rámci spouprací?

Kosmetika
Od arome.cz mám větší balíček, protože srpnový mi nedorazil, holkám teda moc děkuju, že odeslaly znovu, testovala se zubní péče Biorepair. Já už ji teda testuji delší dobu díky kupkosmetiku, takže mám zas o něco doplněné zásoby a možná i něco hodím do soutěže. Za zaří přišly spíše radosti, které se už v boxech objevovaly, já našla tělové mléko Nivea a lesk na rty Catrice.

Od Australian Bodycare jsem si tentokrát vybrala péči o nohy a intimní péči, ještě očekávám pár produktů, které jsem si objednala v rámci nové kampaně, takže intimní péče bude mít opravdu rozsáhlou recenzi. Rovnou ale prozradím, že intimní gel je super, ten mi moc vyhovuje.

By Mukk, pro mě naprosto neznámá značka, která pochází z estonského ostrůvku a využívá lokální zdroje k výrobě. Dbá hodně na životní prostředí, v nabídce má jen dvanáct produktů, ale i s nimi máte kompletní péči. Na tohle testování se hodně těším, produkty jsem si sama mohla vybrat, takže věřím, že budu nadšená, přírodní pleťovou péči miluji.

Přišla mi nabídka od české značky Schminka, kterou znám z instagramu a nabídka mi udělala velkou radost. Primárně jde o testování nové Istant Lash Mascary, ale v balíčku byla i spousta dárečků, zapečené oční ostíny, balzám na rty, řasenka do kabelky a boží jasmínová svíčka.

Byla jsem vybrána na testování Perwollu ze stránek trnd.cz. Stárnu, ale prostě tyhle praktické věci jsou stejně top :D

Z čeho jsem byla v sedmém nebi, tak z Manufaktury. Nabídka mi přišla už někdy na jaře, ale na řadu pro mastnou pleť, takže jsem odmítla a teď mi přišel mail, zda chci vyzkoušet novou podzimní limitku Trnka. Úžasná komunikace, moc milá, v balíčku ručně psaný vzkaz a nádherně voňavá kolekce. Tohle je opravdu radost.

Trošku jsem se utrhla ze řetezu, podobné Balea masky většinou nestojí za nic, ale prostě čokoláda a jednorožci, brala jsem celou novou limitku :D Zatím jsem zkusila jednu masku a nedělala nic, takže se fakt těším na další :D Také jsem přihodila sůl do koupele s vydrou a ubrousky do auta.

Oblečení a ostatní
Zastavila jsem se v Primarku, jak se mi letní oblečení nelíbilo, tak podzim a zima mi špatné nepřijdou. Vzala jsem si hnědý kabátek, nádherný, elegatní a k němu rovnou velkou šálu, která je úplně měkoučká. Balerínky již mám, ale už celé prochozené a protože se v nich chodí výborně, tak jsem vzala nové. Podprsenky mají top a tyhle miluji, nemají kostice, jsou neskutečně pohodlné a dělají krásný dekolt.

Nooo, prý jako dělaný pro mě, takže jsem neodolala :D Brala jsem i kamarádce, akorát plecháček. Na ihrnek.cz mají spoustu motivů a vtipných textů, takže doporučuji mrknout.

Máte šatník a podzim?
Jakou kosmetiku jste si naposled koupily?

14 komentářů:

  1. Normálně Balea masky nekupuji, ale tady jsem nemohla odolat:-D A teda ty produkty Schminka a Manufaktura, už se těším na recenze:-) Do Primarku taky musím zajít, chtělo by to doplnit šatník o nějaké podzimní kousky, včetně bot a spodní prádlo tam kupuji snad při každé návštěvě:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Zaujimavé novinky i nákupy,ja som teraz naúupila pár kúskov z avonu

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj, já jsem letos šatníkovala na podzim až až. Mám nové chelsea boty od Mustangu v kaštanové barvě a vínový batůžek Vuch jako takové stěžejní základy. Pak taky tmavě modré svetrové šaty, petrolejové plisované šaty, novou džísku, nové černé sako.... Nejnovější kosmetiku jsem dostala od nejlepší kamarádky k narozeninám kompletní řadu Hyaluron Plump Elseve

    OdpovědětVymazat
  4. Ta trnková řada mě hodně láká, musí hezky vonět :-)

    OdpovědětVymazat
  5. No tak ten kabát je přímo nádherný. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Ty ses zase rozjela. Nicméně moje září bylo taky poměrně bohaté, takže ti úplně nemám co vyčítat. Z Manufaktury mám taky obrovskou radost!

    OdpovědětVymazat
  7. Ten box od Manufaktury mě zaujal hned na první pohled, jejich produkty mám moc ráda. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, moc si toho vážim. Na každou Vaši reakci se snažím odpovídat, případně mě můžete kontaktovat i soukromě na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...