Manufaktura - Podzimní limitovaná edice Trnka

Limitované edice od Manufakury jsou vždy moc povedené, ať už se jedná o ty jarní, tak i o podzimní. Letos značka přišla s řadou Trnka, která v sobě snoubí šťavnatou vůni ovoce s tóny mandlového marcipánu. Trnka je připomínkou Švestky, která byla před lety a zákazníci ji milovali a věřím, že Trnku si zamilujete snad ještě více, protože je dokonalá.

V nabídce je kromě dnes zmiňovaných produktů ještě svíčka a zakoupit můžete také dárkové balíčky. Vánoce se blíží a určitě tímto dárkem své blízké potěšíte, protože i design je nádherný.


Hydratační sprchový a koupelový gel
Celá tahle řada obsahuje zjemňující extrakt z trnky a cenný švestkový olej. Ve sprcháči najdete také hydratační mandlový olej, ovesný beta-glukan, který regeneruje, steně tak panthenol a glycerin.

Sprchový gel vytváří opravdu bohatou pěnu, takže skvěle poslouží i jako pěna do koupele a tu božskou vůni si díky tomu vychutnáte ještě mnohem déle. Zrovna u sprchče je ta vůně nejhezčí, v něm nejvíce cítím ty tóny sladkého marcipánu, mňam.

Pění, vůbec nevysušuje, překrásně voní.

Ochranný a výživný pleťový balzám
Balzám obsahuje přes 98% složek přírodního původu a najdete v něm spoustu super ingrediencí, například regenerační mandlový a makadamiový olej, zklidňující a omlazující ovesný olej, výživné bambucké máslo, vitamny A, C, E, kyselinu hyaluronovou a samozřejmě extrakt z trnky a švestkový olej.

Balzám slibuje výživu, regeneraci, anti-aging účinek, zklidnění a ochranu před mrazem, větrem a chladem. Je ideální pro suchou a citlivou pleť, která ho ocení hlavně teď v zimě.

Přiznávám, že balzámu jsem se trošku bála, sice má super složení, je určen pro citlivou pleť, ale...Hodně voní a měla jsem obavu, zda ho moje citlivá pleť bude zvládat, zda nebude na mě moc parfémovaný. Voní fakt dost, jako celá řáda, ale vůbec nedráždí. Má příjemnou texturu, takovou hutnější, ale přesto ne těžkou či mastnou. Krásně se roztírá, vstřebává se úplně bez problému a je na pleti vážně komfortní.

Výborně hydratuje, pleť nezatěžuje, i podrážděnou pleť zklidní a neštípe. A ta vůně opravdu ničemu nevadí, naopak si ji užívám.

Výživný a hydratační krém na ruce
Složení zas hodně podobné, švestkový olej a trnkový extrakt, mandlový a makadamiový olej, ovesný olej, zklidňující panthenol a allantoin, vitamín E, který je antioxidační a ochranné bambucké máslo.

Krém má vyživovat a zvláčňovat suché ruce, regenerovat a chránit namáhanou pokožku rukou, hydratovat a provonět.

S krémy od Manufaktury to mám tak půl na půl. Některé jsem milovala, u jiných mi vadilo pomalé vstřebávání. Tento má středně hutnou konzistenci, dobře se roztírá a v podstatě během chviličky o něm nevím. Vstřebává se bez mastného či lepivé filmu a zanechává jen dobře vyživenou a zjemněnou pokožku rukou, která je navíc dlouhodobě provoněná.

Regenerační a hydratační balzám na rty
V balzámu mimo již zmiňovaných ingrediencí najdete regenerační meruňkový a jojobový olej, vitamín E, který je vhodný právě pro péči o suché a popraskané rty a zjemňující včelí vosk. Balzám tedy slouží jako prevence suchých rtů, zároveň má ale okamžitě ulevovat při pocitu pnutí.

Od Manufaktury jsem balzám, tuším, ještě neměla a přijde mi hrozně fajn. Balzám je na rtech velmi lehoučký, při kontaktu s rty hned taje, je měkoučký a opravdu moc příjemný. Ihned rty zvláční, opravdu uleví a hydratace je super. Rty mám teď v dobrém stavu a nemám ani potřebu mazat stále dokola.

Lahodný přírodní sirup
Obsahuje vysoký podíl ovocné složky, to složení je fakt super a naopak v něm nenajdete umělá barviva a sladidla. Sirup mám poprvé a rozhodně ne naposled, tohle je něco taaak dobrého a navíc má hromadu využití.

Sirup můžete použít na domácí limonádu, teď na podzim oceníte jako horký nápoj třeba místo čaje či punče. Také ale můžete použít do ovesných kaší, dochutit jogurt, lívance, prostě jakkoliv chcete, využijete. Sirup božsky voní po marcipánu a švestkách, úplně Vám navodí pohodovou atmosféru a ta chuť, úplně nebeská.

Jemné rostlinné hydratační mýdlo
Mýdlo neobsahuje žádné konzervanty, ropné oleje, ani živočišné suroviny. Naopak v něm najdete zas tradičně švestkový olej a extrakt z trnky, vitamín E, ovesný beta-glukan a mandlový olej.

Má uctivých 150g, takže vydrží opravdu dlouho. Dobře pění, ruce umyje a vůbec nemám pocit pnutí či vysušení. A nebo můžete zkrátka dát do šatny a nechat si provonět prádlo.

Barter spolupráce s Manufaktura.

Zaujala Vás Trnka?
Už jste něco zkoušely?

14 komentářů:

  1. Já jsem k téhle kolekci jen čichala a voněla opravdu moc hezky, ale usoudila jsem, že nic tak nutně nepotřebuji. Ale po Tvém článku přemýšlím, jestli se tam nevrátit aspoň pro balzám na rty nebo sprchový gel:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Pekné obaly a zaujímavé produkty :)

    OdpovědětVymazat
  3. Netušila jsem, že Manufaktura má v nabídce i sirup. Jinak se mi řada líbí, škoda, že teď nic nepotřebuju :)

    OdpovědětVymazat
  4. Jo, od Manufaktury jsem dlouho nic neměla, balzámek na rty či mýdlo vypadá zajímavě. ☺
    Blog MonalisaBeautyEriAnna

    OdpovědětVymazat
  5. Ty jejich obaly a limitované edice hrozně moc líbí. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Já řadu začala testovat teprve nedávno, protože vážně nestíhám co se týče testování kosmetiky. Ale naprosto miluju tu vůni!

    OdpovědětVymazat
  7. Chtěla jsem si několik produktů z téhle edice koupit, ale nějak jsem si to na poslední chvíli rozmyslela. Pak mi kamarádka dala přivonět a řekla jsem si, že jsem udělala chybu! :D :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, moc si toho vážim. Na každou Vaši reakci se snažím odpovídat, případně mě můžete kontaktovat i soukromě na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...