Yves Rocher - Předvánoční setkání | Blogger Event

První letošní cukroví a punč, ale hlavně představení vánočních limitek. Tyhle Vánoce se ponesou v duchu Mandlového pohlazení a Šťavnaté brusinky. Každý rok se na vánoční limitky od Yves Rocher moc těším, na nové vůně, obaly a i letos se novinky opravdu povedly.

Akce se konala v poměrně nové kavárně Anežka v areálu Anežského kláštera. V rámci vánočního setkání jsme se mohly seznámit s novinkami, které byly naprosto všude, dokonce i na toaletách :D Výzdoba byla vážně na jedničku. Zabalit jsme mohly dárečky pro maminky s dětmi do azylového domu a nakouknout do budoucnosti díky výkladu karet od šikovné Samia Taro.

Samozřejmě nechybělo výborné jídlo, hned na uvítanou jsme dostali punč a pochutnat jsme si mohly napříkad na dokonalé mandlové nádivnce, hummusu, bramborovém salátu či různých obložených chlebech, ty byly také moc mňam. A koláče, wow.


Moc děkuji Yves Rocher za pozvání.

Už jste očichaly letošní limitky?
Která Vás zaujala více?

16 komentářů:

  1. Vypadá to všechno perfektně - prostředí, jídlo... A limitky od YR bývají skutečně většinou povedené

    OdpovědětVymazat
  2. Nevím, jestli mám víc obdivovat ty novinky a nebo dobroty:-) Na YR vánoční limitky se těším každoročně a už se moc těším, až se stavím očichat a něco si vybrat:-)

    OdpovědětVymazat
  3. To musela být parádní akce! Super fotky :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj, mě letos jejich limitky vůbec nezaujaly...

    OdpovědětVymazat
  5. Já už mám pár produktů z vánočních limitek doma a neskutečně mi voní, přemýšlím, že bych si ještě něco dokoupila :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  6. Škoda, že to mám tak daleko a nemohla jsem dorazit také :-) limitky jsou ale parádní, hlavně ta mléčná :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Tak to musela být povedená akce, už podle fotek to vypadá skvěle! :) Super, že sis den užila a moc krásné fotky! :)) Tyhle posty mě moc baví. :)

    OdpovědětVymazat
  8. Tohle musela být velká paráda! Už jsem viděla na instagramu a záviděla :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, moc si toho vážim. Na každou Vaši reakci se snažím odpovídat, případně mě můžete kontaktovat i soukromě na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...