Hristina - Přírodní micelární voda a květová voda s růží

Přírodní kosmetiku mám moc ráda, obzvlášť s mojí citlivou pletí si opravdu dobře rozumí, proto jsem byla nadšená z možnosti, něco si vybrat na e-shopu litlolo.cz, kde najdete nejen přírodní kosmetiku, ale i spoustu doplňků stravy či kvalitní čokolády.

Já jsem jako první sáhla po produktech z kategorie odličování a čištění a to od značky Hristina, což je 100% přírodní bulharská kosmetika založená v roce 1997.


Přírodní odličovací micelární voda s damašskou růží
Obsah je z 80% růžová voda, která zklidňuje, hydratuje a díky které je micelárka vhodná právě pro citlivou pleť. Obsahuje také silice heřmánku pravého pomáhající se suchou a šupinatou kůží. Na druhém místě najdete avokádový olej a právě olej jsem poznala hned po použití.

Byla jsem hodně zvědavá, jak si přírodní micelárka poradí s odlíčením, obzvlášť s očima. Přiznávám, že jsem moc nečekala a ona to je ve výsledku skvělá micelárka. Právě ten avokádový olej je tam hodně znát, je krapet mastnější a právě když začnete odličovat oči, všechno se hned rozpouští. Věřím, že micelárka na bázi oleje nebude pro každého, ale já tím, že mám hodně suchou a citlivou pleť, tak jsem se zamilovala.

Nezanechává vyloženě mastný film, ale olej cítit je. Odličuje dokonale, na oči není potřeba nijak tlačit, dřít je, všechno jde dolu hned a bez větší námahy. V očích nezanechává mlhu, neštípe a i na celém obličeji je velmi komfortní.

Přírodní květová voda s damašskou růží
Květové vody jsou láska, já jsem si je velmi oblíbila. Mají všestranné použití a na citlivou pleť jsou dokonalé. Tenhle produkt je 100% z růžové vody. Vodu můžete použít snad na cokoliv, na co si vzpomenete. Na pleť jako tonikum, k dočištění i čištění, ke zklidnění a osvěžení, nebo třeba ke zklidnění a zlepšení vlasové pokožky.

Vody používám primárně na pleť, dočišťují a zároveň voda pěkně zklidňuje a zmírňuje mi i ráno otoky očí. Co se týče čištění, za mě není nic lepšího, než právě květové vody. Mimochodem, oba produkty silně voní po růžích.

Barter spolupráce s litlolo.cz.

Máte rády přírodní kosmetiku?
Znáte Hristinu?

10 komentářů:

  1. Značku znám, ale ještě jsem od ní nic neměla. Oba produkty mě zaujaly, určitě bych využila. Problém by mohl být jen s vůní, na obličej preferuji jen decentní, jemné vůně, tak nevím, jak bych tu silnou vůni snesla.

    OdpovědětVymazat
  2. Tahle značka je pro mne zcela neznámá

    OdpovědětVymazat
  3. Růžovou vodu mám ze všech květinovek asi nejraději :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Ta vůně musí být naprosto božská! A je fajn, že micelárka tak skvěle odličuje :)

    OdpovědětVymazat
  5. Úplně tu vůni cítím, miluju takové produkty! :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, moc si toho vážim. Na každou Vaši reakci se snažím odpovídat, případně mě můžete kontaktovat i soukromě na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...