Random aneb listopad 2022

Krásný den!
Předposlední shrnutí tohoto roku a bude plné kávy. Kafe piju furt, často, ale přijde mi, že v listopadu jsem si během práce furt chodila. Listopad byl hodně náročný měsíc, přiznávám, že jsem hrozně vyčerpaná, fyzicky i psychicky, taková až vyhořelá a potřebuji fakt dlouhou dovolenou, kdy nic nebudu muset. Ještě nemám úplně vánoční náladu, ale těším se na Vánce, kdy si odpočinu. Od 19. plánuji dovču a dva týdny nechci nikoho vidět. Takže spousta kávy, ne ani tak na únavu, kofein na mě nepůsobí, ale spíš na lepší náladu, ta vůně a chuť kávy, miluji...

Po dlouhé době jsem se zúčastnila blogerské akce a to s Yves Rocher. Byla to nádhera a moc jsem si odpoledne užila, skvělý program, výborné jídlo, milá společnost a vánoční výzdoba. Co se týče Vánoc, tak začaly trhy, zatím jsem prošla jen ty na Jiřáku, které jsou teda upřímně hodně chudé. Vypila jsem první svařák a těším se na další.

Ještě podzimní dýňové latte / Kafe / Lemon Cookie Latte v The Miners

Kávový klub / S Veru a Kačí v Costa Coffee / Snídaně v Coffee Corner Bakery

Yves Rocher

Svatomartinská husa / Nehty / První sníh

Oběd / Kávička / Ovesná kaše

Jiřák / Le Caveau / Kafe v práci

Krafin, mňam / Jiřák / Advent

Jaký byl Váš listopad?
Už máte vánoční náladu?

10 komentářů:

  1. Tak já svařák ani adventní trhy nezvládla - závěr listopadu jsem strávila s nějakou virózou na neschopence a v prosinci zdatně pokračuji dál. A děsím se toho, co bude, až příští týden dorazím do práce - jaké nevyřízené hromady spisů tam na mne budou čekat ...

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, já v listopadu bojovala se zdravím a vůbec celkově bojovala, tak se taky těším na Vánoce, že si člověk trochu odpočine alespoň od té práce.

    OdpovědětVymazat
  3. Ano, opravdu hodně kávy! Ale musím se přiznat, že na podzim jsem taky neodolala těm příchutím.

    OdpovědětVymazat
  4. Dýňové latté k listopadu prostě patří, také jsem jich stihla několik. :D :))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, moc si toho vážim. Na každou Vaši reakci se snažím odpovídat, případně mě můžete kontaktovat i soukromě na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...