Vánoce 2022 | Co Ježíšek letos nadělil

Krásný sváteční den!
Já moc doufám, že si užíváte vánoční čas, že Štědrý den proběhl přesně podle Vašich představ, pochutnali jste si na dobré večeři, našli pod stromečkem něco hezkého a svátky si užíváte v klidu u pohádek a s Vašimi nejbližšími. Já mám celý týden volno, takže hodlám se jen cpát cukrovím a odpočívat.

Šmejdící články jsou dost oblíbené, i mě samotnou baví sledovat, co kdo dostal, takže ani já Vás o článek neochudím. Sice mě ještě nějaké drobnosti asi čekají, ale až ke konci roku a po novém roce, takže ty ukážu v klasických novinkách a dnes mrkneme na to, co jsem už od Ježíška našla pod stromečkem.

Jako první bych Vám ráda ukázala dárečky z práce, kde jsem toho dostala spoustu a hlavně se většina zaměřila na jídelní a voňavé dárečky. Moc mě potěšily poukázky do Luxoru, ale i teda svíčka s vůní perníčků a naprosto výborný vaječňák ze Sugar Mama, miluji vaječňák.


Ježíška jsme si vyměnily i s Kačí a Veru a samozřejmě jsme si navzájem daly hlavně kosmetiku. Pleťové masky, roztomilosti a nadšená jsem z toho, že konečně vyzkouším značku The Ordinary, to je pecka. Moc zvědavá jsem i na difuzér na kameni, takový jsem ještě neměla.

Knížky, bez těch by to nebyly Vánoce. Samozřejmě jsem od bráchy musela dostat další díl Harryho Pottera a poslouchala, jak k tomu musím přistupovat pozitivně :D Kamarádka mě zas potěšila knížkami, které jsem na svém wishlistu měla až kdesi dole jako vůbec ty nejstarší kousky :D

Oblečení, tentokrát spousta svetrů, z těch mám velkou radost, chtělo to pořádně obměnit šatník. Pak tu mám vánoční pyžamo s Grinchem, ňuňu bačkory s Ijáčkem, ponožky s corgim a roztomilé vánoční tričko, které je jak dělané pro mě.

Zmrzlinovač, tohle je hodně nečekaný dárek, fakt jako překvapení. Jsem na něj dost zvědavá, hlavně na to, zda se s ním naučím :D a jaké z toho zmrzliny vůbec budou. Na léto věřím, že to může být super stroj.

Rituals je láska, miluji tuhle kosmetiku a její vůně. V dárkové sadě je krom kosmetických produktů i svíčka, tak na tu se hodně těším, stejně tak na difuzér, ten vypadá moc hezky. V uších už mám naprosto boží naušnice s corgim, v kuchyni nový vánoční hrnek a od švagrové jsem také dostala nějakou domácí kosmetiku.

Co jste našli pod stromečkem?
Máte raději drobnosti, nebo praktické dárky?

12 komentářů:

  1. Nádherné dárečky, ani nedokážu říct, co se mi líbí nejvíc všechno je krásné, včetně těch jídelních dárečků:-) Vždy si pod stromečkem vybalím i nějaký praktický dárečky jako třeba ponožky, i ty se hodí, ale jinak je to vesměs kosmetika, svíčky, nějaké knížky a další drobnosti a ty to mi vždy udělá největší radost:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsou nejhezčí dárek, také mám ráda drobnosti :)

      Vymazat
  2. Pekné darčeky a oblečenie na Vianoce je vždy top, ja som dostala kozmetiku yves rocher milujem túto značku, pyžamo, depilátor , šatku a tak...

    OdpovědětVymazat
  3. Já mám ráda překvapení, takže všechny dárky. Nikdy nezklamou knížky. Článek o vánočních dárcích teprve chystám - svátky byly ve znamení návštěv a tak jsem je nestihla nafotit.
    Jsem zvědavá na tvé zkušenosti se zmrzlinovačem

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj, můj největší dárek byl reproduktor od značky Marshall. Mám ráda jak drobnosti tak praktické dárky, já nepohrdnu skoro ničím.

    OdpovědětVymazat
  5. Taky mám tyhle články ráda a sama nějaký chystám, i když s mým zpožděním bude někdy v únoru :D
    Moc se mi líbí hlavně ta kosmetika, na recenze se těším!

    OdpovědětVymazat
  6. Pěkné dárečky jsi dostala :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, moc si toho vážim. Na každou Vaši reakci se snažím odpovídat, případně mě můžete kontaktovat i soukromě na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...