Yves Rocher - Vánoční limitovaná edice 2022

Každý rok se těším na vánoční limitky od Yves Rocher a myslím, že nejsem jediná. Navíc YR si k novinkám vždy připraví nějaký kouzelný příběh a ta prezentace novinek je o to nádhernější a propracovanější. Letos můžete na obalech spatřit slunce a měsíc. Slunce předává k večeru svou moc právě měsíci a všechno to dohromady předpovídá zářnou budoucnost.

Měsíc prezentuje edice Mandlové pohlazení, které má uklidňující mléčnou vůni. Slunce je Šťavnatá brusinka a samozřejmě nechybí tradiční vyživující Karité v novém kabátku.



Sprchový gel Šťavnatá brusinka
Sprcháče této značky patří mezi moje oblíbené. Mají klasickou gelovou texturu, i v menším množství vytvoří sprchový gel spoustu pěny. Tohle je balení o úctyhodných 400ml, takže dlouho vydrží, nebo ho můžete použít díky pěnivosti i jako pěnu do koupele, funguje tak také moc dobře.

Umyje, pokožku těla vůbec nevysušuje, i když na druhou stranu nečekejte ani žádnou péči a krásně provoní. Brusinka je opravdu šťavnatá, sladká a docela i nakyslá vůně bobulí. Dovedu si ji představit i na teplé léto.


Gelový peeling Šťavnatá brusinka
Peeling má šetrně odstraňovat odumřelé kožní buňky, zanechávat pokožku hladkou, jemnou a provoněnou.

Peeling je gelový, gel je hutnější a obsahuje větší kiwi zrníčka. Za mě jsou peelingy od YR v tomto balení vhodné pro ty z Vás, které nemáte rády ostrá zrníčka a drsnější peelingování či s peelingem teprve začínáte, nebo máte citlivější pokožku.

Ten peeling je hodně, opravdu hodně jemný a zrníčka se v tom gelu v podstatě ztrácí, mně osobně nepřijde, že by to něco dělalo.

Balzám na rty Šťavnatá brusinka
Balzámy na rty používám denně a ty od YR mám moc ráda. Obsahuje ricinový, olivový a slunečnicový olej, včelí vosk, bambucké máslo. Slibuje okamžité zjemnění rtů a s tím rozhodně souhlasím.

Balzámek na rtech okamžitě taje a zanechává na nic velmi příjemný a lehký film. Nějakou dobu na rtech vydrží a po celou dobu o ně pečuje. Překvapivě je opravdu hydratační, netrápí mě suché šupinky, ani prasklé koutky a po celou dobu vnímám i sladkou vůni.

Tekuté mýdlo Mandlové pohlazení
Obsahuje extrakt ze sladkých mandlí a heřmánkovou vodu. Stejně jako sprcháče, tak i mýdla na ruce mám moc ráda. Mýdlo napění, ruce umyje a zároveň je vůbec nevysušuje a provoní je na dlouhou dobu. A já si teda užívám i to krásné balení na umyvadle.

Co se týče vůně, tak jsem očekávala, že by mandle mohla vonět po marcipánu, ale není to tak. Tahle mandlička je opravdu mléčná, je to jemná, teplá a mléčná vůně. Tohle je za mě asi více zimní, než brusinka.

Koncentrovaný sprchový gel Mandlové pohlazení
Koncentrované sprcháče od YR jistě znáte, jsou skvělé a navíc ekologické. Je to malé balení o 100ml, ale jelikož sprcháče stačí jen kapka, vystačí rovnou na čtyřicet použití, stejně jako velké balení, avšak má méně plastu.

Tyhle sprcháče jsou za mě super i na cesty, třeba na dvoutýdenní dovolenou nezabere žádné místo a vystačí i pro dva na celou dobu a ještě zbyde.

Krém na ruce Mandlové pohlazení
Krém s obsahem mandlového extraktu, bambuckého másla, heřmánkové vody a slunečnicového oleje má ideální velikost do kabelky, tohle ňuňu balení má 30ml a vypadá nádherně, to zavrání se mi strašně líbí.

Krém je příjemně lehoučký, dobře se roztírá a během chviličky se vsákne bez mastného či lepivého filmu. Přesto vždy cítím, že jsem ruce namazala, nejsou mastné, ale je na nich takový ochranný film, díky kterému jsou ruce jemné, hebké a hydratované. Vůně se na rukou dlouho drží.

Barter spolupráce s Yves Rocher.

Našly jste něco z limitky pod stromečkem?
Která vůně Vám voní více?

14 komentářů:

  1. Já jsem si koupila z obou řad krémy na ruce a pod stromečkem jsem ještě našla parfémované spreje na vlasy a tělo Šťavnatá brusinka a Mandlové pohlazení. Voní mi obě vůně, možná malinko víc ta brusinka.

    OdpovědětVymazat
  2. Něco z limitky jsem si pořídila už před Vánoci, letos se YR obzvlášť povedla :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  3. Milujem ich limetky, hlavne som sadu dostala pod stromčekom a už sa teším ako vyskúšam

    OdpovědětVymazat
  4. Limitky od YR bývají fajn (loni jsem měla něco jak s pomerančem v čokoládě, tak s ostružinou a byla jsem s vůněmi spokojená), ale přijde mi, že mají trochu přestřelené ceny. Letos jsem si nekoupila zatím nic, možná jestli někde narazím na nějaké zbytky, ta si něco zkusím vybrat.

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj, mě letos nezaujala ani jedna parfemace, a tak jsem si řekla, že to zkrátka nepotřebuju. Vánoci mě provedla perníčková Ziaja.

    OdpovědětVymazat
  6. Mám doma několik produktů Mandlového pohlazení, tak se moc těším až vyzkouším. Jen toho teď mám moc, tak nevím co prvně :D

    OdpovědětVymazat
  7. Jejich limitky jsou mega skvělé, ale letos jsem žádnou nezkoušela. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, moc si toho vážim. Na každou Vaši reakci se snažím odpovídat, případně mě můžete kontaktovat i soukromě na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...