Detoxikační čaje Detoxito

Spousta lidí si na nový rok dává předsevzetí, která se týkají hubnutí a lepší životosprávy. Obzvlášť po těch Vánocích to chce kolikrát nějaký detox, že?!

Já v poslední době zkoušela značku Detoxito, konkrétně ranní a večerní detoxikační čaj. Ranní se pije denně, večerní obden.


Ranní čaj má dodat tělu energii, pročistit, zrychlit metabolismus a redukovat chuť k jídlu. Najdete v něm například pampelišku, chrpu, měsíček, citronovou trávu a obsahuje kofein.

Dávají se dvě čajové lžičky, které se nachávají pět minut louhovat. Čaje jsou 100% přírodní a chuťově opravdu moc dobré.

Večerní čaj je očistný, urychluje trávení a pomáhá ke klidnému spánku. Je kombinací kopřivy, jitrocele, meduňky, hlohu a senny.

Ranní jsem si oblíbila více, je jemnější a i čaj po ránu mi přijde přirozenější, zkrátka si ho udělám s kávou a snídaní. Večerní má výraznější chuť bylinek a přiznávám, pít čaj večer mi moc nesedí (raději si dám sklenku :D).

Za mě osobně je ale sem tam nějaký detox super a tělu prospěšný. Čaje neslibují hubnutí, ale zkrátka pročištění a pohodu. Já osobně mám po nich méně nafouklé břicho a cítím se taková lehčí, což je příjemné.

Barter spolupráce s detoxito.cz

Zaujaly Vás čaje?
Dopřáváte tělu nějaký detox?

8 komentářů:

  1. Já sem tam nějaký detoxikační čaj vypiju, ale ne pravidelní, spíš když se mi dostane díky sbírání čajových přebalů do ruku. Ale přiznám se, že bylinkové čaje moc v oblibě nemám a spíš se jejich koupi vyhybám

    OdpovědětVymazat
  2. Já žádný takový čaj snad nikdy nepila :D

    OdpovědětVymazat
  3. Oba čaje na první pohled vypadají nádherně! Já bylinkové čaje miluju, tak bych si je hned oblíbila :)

    OdpovědětVymazat
  4. Vypadají opravdu krásně, klidně bych se do nich také pustila. :) Takový zimní/jarní detox určitě není na škodu. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, moc si toho vážim. Na každou Vaši reakci se snažím odpovídat, případně mě můžete kontaktovat i soukromě na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...