Schminka - Šumivka do koupele Jing Jang

Zima je stále v plném proudu a to znamená, že na zahřátí není nic lepšího, než horká vana. V týdnu ji sice moc nestíhám a jsem ráda za rychlou sprchu, ale o víkendu se minimálně jednou snažím naložit do teplé a voňavé koupele.

Naposled mi dělala společnost ručně vyráběná šumivka od značky Schminka se symbolem Jing-Jang, o to více se na relax ve vaně těšit.

Šumivka obsahuje mořskou sůl, mandlový olej a bambucké máslo a právě tyhle pečující složky jsou v šumivce znát. Po koupeli je pokožka nádherně vláčná a spokojená.

Šumivka ihned po vhození do vody začne šumět a rozpouští se poměrně pomalu, takže si efekt nějakou tu minutu užijete. Moc hezky voní, vůně je jasmínová, jemná a působí opravdu relaxačně. Za mě moc povedený kousek.


Barter spolupráce s schminka.cz

Co preferujete do vany?
Zkoušely jste Schminku?

12 komentářů:

  1. Musí hezky vonět. Nic jsem od značky neměla.

    OdpovědětVymazat
  2. Nejraději mám klasické pěny do koupele, ale sem tam si moc ráda vanu zpestřím i nějakou voňavou šumivkou nebo solí. Jasmínová vůně by se mi určitě líbila:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Já jem "parta" sprcha, takže nic :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj, měla jsem jí a znovu nepotřebuju. Za mě radši sůl/pěna co víc ovoní a zabarví i vodu.

    OdpovědětVymazat
  5. Ta vůně musí být naprosto úžasná! :)

    OdpovědětVymazat
  6. Tím, že je bílá vypadá hodně čistě, což je samo o sobě určitě uklidňující a musí také nádherně vonět. :))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, moc si toho vážim. Na každou Vaši reakci se snažím odpovídat, případně mě můžete kontaktovat i soukromě na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...