Essence - Balzám na rty Peppermint Glow

Balzám obsahuje mátový olej, díky čemuž rty osvěžuje a také je zabarvuje dle Vašeho pH. Já teda pepermint a štiplavější produkty nemusím, takže jsem vůči balzámu byla zpočátku skeptická, ale naprosto jsem si ho zamilovala.

Balzám na rtech hezky taje, už jen při aplikaci je moc příjemný a zanechává na rtech lehoučký film, který sice vnímáte, ale nepůsobí nijak těžce, naopak. Navíc díky mátě i popraskané a citlivé rty okamžitě osvěží a zklidní. Třeba v létě je to moc fajn kousek.

Já jsem nadšená i z hydratace, rty nádherně vláčné, vyživené a bez popraskaných koutků či suchých šupinek. Rty zabarví do jemně růžové barvičky, tak ideál i v případě, kdy chci barvu, ale na rtěnku nemám náladu.


Máte rády barevné balzámy?
A co mátu?

12 komentářů:

  1. Tak tenhle balzám vypadá skvěle! Já mám doma balzámů několik, protože moje rty trpí a mám je neustále vysušené :/ Na léto je toto skvělá věc :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Mám doma, ale popravdě ho spíš víc využiji v létě, právě kvůli tomu osvěžujícímu efektu. Je dobrý, ale v létě bude ještě lepší:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Úplně fanoušek zabarvovacích balzámů nejsem a popravdě jsem tento ani nezaregistrovala :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také více dávám přednost bez, ale tenhle je super :)

      Vymazat
  4. Já ani nevím, že Essence má i balzámy...

    OdpovědětVymazat
  5. Hned při příští návštěvě drogerky po něm sáhnu. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, moc si toho vážim. Na každou Vaši reakci se snažím odpovídat, případně mě můžete kontaktovat i soukromě na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...