Avon Hydratamatic Lipstick | Live Event

Výrazná navenek, pečující uvnitř. To je nová rtěnka od značky Avon, která slibuje nejen matný vzhled, ale díky hydratačnímu středu s kyselinou hyaluronovou i péči a hladké rty bez vysušení. Rtěnka je k dostání v patnácti odstínech, od nude až po fialovou a rudou.

Představení nové matující rtěnky Hydramatic se konalo rovnou v přímém přenosu. Moderovala vtipná Nikol Moravcová a protože se akce konala na mezinárodní den žen, byl to večer věnovaný právě nám, ženám. Spousta motivace a podpory. Hostem byla například i zakladatelka Femme Palette, což je vlastně takový mentorský program, který pomáhá ženám v růstu, ať už se rozhodnou podnikat či zkrátka chtějí udělat nějaký krok vpřed.

Ambasadorkou rtěnky je Sharlota Blakk, přiznávám, že jsem vůbec neznala. Rapperka, zpěvačka a opravdu šikovná, sympatická a talentovaná. Moc jsem si užila vystoupení, které bylo součástí akce
.



Moc děkuji Avon za pozvání.

Už jste zaznamenaly novu rtěnku?
Znáte Sharlottu Blakk?

16 komentářů:

  1. Sharlotu znám, ale neposlouchám :) Zaujalo mě po pravdě nejvíc to jídlo, vypadá luxusně.

    OdpovědětVymazat
  2. Rtěnek jsem si všimla v katalogu a také u tebe na IG, což mě spíš zarazilo. Líbí se mi celkem prostory, kde se to konalo. Musela to být vydařená akce. ☺

    OdpovědětVymazat
  3. Rtěnky už jsem zaznamenala, zpěvačku neznám (není divu - rap neposlouchám). A jídlo na akce fakt vypadalo skvěle.

    OdpovědětVymazat
  4. O rtěnce vím, dokonce ji mám ve dvou odstínech, co se mi nejvíc líbily doma:-) Z fotek se mi ta akce líbí, hned bych šla taky:-D

    OdpovědětVymazat
  5. Rtěnky vypadají moc dobře, Avon má super dekorativní kosmetiku a vždy jsem byla spokojená. :) Musel to být povedený event. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj, novou rtěnku jsem zaznamenala, ale nemám v plánu si jí pořizivat. Sharlotu znám, ale už jí příliš neposlouchám :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Sharolottu znám, poslouchala jsem ji už jako náctiletá. Rtěnky vypadají dobře, ale bohužel mě štve ta jejich výdrž :/

    OdpovědětVymazat
  8. Musela to být skvělá akce :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, moc si toho vážim. Na každou Vaši reakci se snažím odpovídat, případně mě můžete kontaktovat i soukromě na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...