Random aneb březen 2023

Krásný den!
Sice už duben, ale ta zima se pořád nějak nevzdává, loni jsem touhle dobou už dávno chodila na lehko a rozhodně jsem nemrzla. A když už není zima, tak prší...Vítám Vás ale u březnového randomu a připravte si určitě něco dobrého a kávičku k tomu, protože se Vám jako vždy budou sbíhat sliny :D

V březnu na mezinárodní den žen jsem se zúčastnila představení nové rtěnky Hydramatic od Avonu. Jednalo se o live event, součástí bylo i menší vystoupení tváře rtěnky a to Sharloty Blakk, což bylo fakt super. Akce byla ale spíše zaměřená na novináře, takže nějaké holčičí blogerské tlachání se nekonalo, nikoho jsem neznala :D Přesto jsem si akci užila a jsem vděčná za tu možnost.

V Umělecko-průmyslovém museu se konala výstava Řeč plakátů. Výstava obsahuje 280 plakátů, které jsou ještě doplněny knihami a časopisy. Tohle byla fakt moc pěkná akce a jsem ráda, že jsem na výstavu zašla, rozhodně stála za to.

Užívala jsem si ve velkém kávičky na trzích, chodila jsem na ně v podstatě furt, protože k 20.3. jsem skončila na Vinohradech. Poslední dny mi bylo vážně smutno a když jsem tak seděla na Jiřáku, nějak to na mě padalo. Po jedenácti letech velká změna a pro mě opravdu zlomový měsíc. Ukápla slza, ne že ne. Sice tam budu jezdit i tak, ale už to bude jiné a nebudu tam denně.

Obor jsem nezměnila, avšak šla jsem jinam, i tak je to vážně změna, něco úplně jiného a vlastně asi i jiné, než co jsem očekávala. Netvrdím, že ve zlém, to vůbec ne, má to obrovské plusy, ale asi i mínusy a bude třeba, aby si vše sedlo. Teď mám druhý týden volno, takže jsem pracovala vlastně jen týden a zatím jsem spíš taková na rozpacích a uvidíme no. Věřím ale, že to bude dobré a až se všechno usadí, začnu vnímat jen ty výhody. Přiznávám ale, že mi Jiřák a taková ta pohoda na jednom místě chybí, ale jak říkám, ono si to musí sednout a člověk si musí zvyknout na novinky.

Co se týče práce a vlastně obecně života, určitě chci nějaký kecací příspěvek na instagram, časem bude, ráda bych se rozepsala o pocitu vyhoření a o tom, jak jsem nakonec udělala krok do neznáma a do nejistoty.

Pohoda na Jiřáku / Kávička / Jiřák

S kamarádkou / Snídaně / Rybička

Nehty / Coffee Room / Le Caveau

Live Event Avon

MDŽ / Na rozloučenou / Dárečky k odchodu

Slunný den na trzích / Závislost Krafin / Louskáček

Už zas dlouho ne :D / Lepší :D / Ráno a kávička

Pohoda v práci / No jo, zase :D / Mňam

Jaro / Novinky v Costa Coffee / Furt teď jezdím

Řeč plakátů

Jednorožec v Rudolfínském parku / Oslava

Jaro / Yummy

Hair by Martina

Umělecko-průmyslové museum

Velikonoční trhy na Andělu

Jaký byl Váš březen?
Také už Vás zima štve?

10 komentářů:

  1. Ahoj, moc hezký měsíc. Líbí se mi, že stihneš zajít i na výstavu, to mě se vůbec nedaří. Chci na tom zapracovat. Držím palce, ať jsou změny přijímány, co možná nejlépe a vše si postupně sedne, přirozeně, bez velkých "výkyvů". Jsi silná a šikovná, takový krok chce odvahu!!! ☺♥ Krásné svátky jara!! A trhy U Anděla, bývaly super.

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné střípky března ve fotkách, úplně z nich dýchá to jaro. :))

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj, už se moc těším na teplejší dny letošního jara, ale občas se stává,že sněží i květnu, takže optimismu ještě příliš nemám skrz počasí. Já v březnu vyrazila s kamarádkou na koncert, pak jsme měli nespočet rodinných oslav, došlo i na druhý letošní ples a práci na baráku.

    OdpovědětVymazat
  4. Vždycky se mi na shrnutí líbí ty tvoje fotky!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, moc si toho vážim. Na každou Vaši reakci se snažím odpovídat, případně mě můžete kontaktovat i soukromě na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...