Spotřebováno za březen 2023

Letos se mi ta spotřeba zatím docela daří. Sice březnová není tak wow jako únorová, přesto tu mám čtrnáct kousků, což není vůbec špatné. Vše od vlasů až po péči o pleť a tělo. Jsem zvědavá, jak na tom budu v dubnu, minimálně očekávám dekorativku, ale zbytek uvidíme, přijde mi, že jsem teď u všeho na začátku.


1. Ziaja krémová intimní hygiena (Recenze) - Znáte, kupuji opakovaně. 500ml za nějakých 69Kč a funguje skvěle.
Koupila bych znovu: ANO

2. Australian Bodycare kondicionér na suchou pokožku hlavy (Recenze) - Vlasovka této značky mi vůbec nesedla. Sice kondicionér nezatěžoval, ale obecně mě hlava hrozně svědila a ač šly poměrně fajn rozčesat, nezaznamenala jsem žádnou hydrataci, hebkost...
Koupila bych znovu: NE

3. TREsemmé sprej pro tepelnou ochranu (Recenze) - Tohle bylo fajn, sprej hezky voněl, vlasy nemastil, nezatěžoval a snad teda i ochránil.
Koupila bych znovu: ANO

4. Rituals sprchová pěna Good Fortune (Recenze) - Miluji sprchové pěny, nevysušuje, naopak o pokožku hezky pečuje, ale u této řady mi vůbec nesedla vůně. Hodně těžká, taková až pánská.
Koupila bych znovu: NE

5. Yves Rocher gelový peeling Šťavnatá brusinka (Recenze) - Gel hutnější s většími a opravdu jemný zrníčky, vhodný tedy klidně na každodenní použití. Za mě moc neobrousí, je to spíše na očištění. Nevysušuje, což je fajn a krásně voněl, sladce až kysele.
Koupila bych znovu: MOŽNÁ

6. Ryor výživné tělové máslo s vůní šeříku (Recenze) - Miluju, miluju miluju! Božská autetická vůně, která se na pokožce drží. Máslo hutné, neskutečně příjemné a hydratační.
Koupila bych znovu: ANO

7. Rilastil čisticí gel Xerolact (Recenze) - Gel byl hodně řídký, pleť nevysušoval, nepnula po něm a hezky vyčistil, zbavil make-upu i nečistot.
Koupila bych znovu: ANO

8. Ziaja intenzivně vyživující krém Natural Care (Recenze) - Hutný, mastnějí, ale zároveň ne tak vyživující. Není vůbec špatný, ale spíše pro mladší a méně náročnou pleť.
Koupila bych znovu: NE

9. Canneff pleťové olejové sérum CBD Anti-Blue (Recenze) - Láska, olejové, tím pádem velmi vyživující a zklidňující. Pleť byla napapaná, spokojená a taková hezčí.
Koupila bych znovu: ANO

10. Ryor rozjasňující oční krém s peptidy (Recenze) - Lehoučký, dobře vstřebatelný. Krásně vyživil, redukoval tmavé kruhy a regeneroval. Oční okolí mívám kvůli alergii podrážděné a s tím si krém vždy super poradil.
Koupila bych znovu: ANO

11. Isana koupelové perly Popelka (Recenze) - Vytvořily mléčnou pěnu, vodu obarvily a hezky voněly po malinách a fialkách. Výživa tam sice nebyla, ale efekt ve vaně fajn.
Koupila bych znovu: ANO

12. Isana koupelová bomba Sněhurka (Recenze) - Šumivky Isana miluji, dlouho šumí, dělají super efekt, voní a pokožka je po koupeli příjemně vláčná.
Koupila bych znovu: ANO

13. Miss Sporty Base & Top Coat (Recenze) - Úplně letitý lak, slouží jako podklad i jako vrchní lak pro lepší výdrž.
Koupila bych znovu: MOŽNÁ

14. Weleda máslo na rty Skin Food (Recenze ) - Tohle bylo dokonalé, hutný balzám na rty s opravdu máslovou texturou. Neskutečně hydratační, regenerační, to potřebujete.
Koupila bych znovu: ANO

Jaká je Vaše spotřeba?
Znáte některý produkt?

14 komentářů:

  1. Šeřík od Ryoru je parádní. Mám v práci krém na ruce a voní božsky :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Znám tělové máslo od Ryoru, které je neskutečné, jak účinkem, tak vůní:-) No a pak intimní gel Ziaja, suprový poměr cena/velikost/kvalita.

    OdpovědětVymazat
  3. Čtrnáct kousků je dost, zaujala mě koupelová bomba a ty perly :)

    SmileThess

    OdpovědětVymazat
  4. Hezká spotřeba. Vyzkoušeného nemám nic a třeba značku Rilastil vůbec neznám.

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj, já mám za březen 40 kousků pryč :-D Rilastil jako značku prakticky neznám, ale rozhodně mě zaujala.

    OdpovědětVymazat
  6. Ten intimní gel od Ziajy je super tip, ráda ho vyzkouším. Ten můj současný mi zrovna dochází. :)

    OdpovědětVymazat
  7. Šeříkové máslo mám doma v zásobě, ale tenhle rok už je konečně vytáhnu :D Jinak paár věcí jsem také měla a byla jsem s nimi spokojena :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, moc si toho vážim. Na každou Vaši reakci se snažím odpovídat, případně mě můžete kontaktovat i soukromě na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...