Random aneb duben 2023

Hezký den!
Květen a já mám pocit, že jsem random psala minulý týden.

Na duben jsem se ale těšila, protože je to můj měsíc. V půlce slavím narozeniny a byly skvělé, i když se nekonala žádná velká party. Byla menší oslava s rodinou, kdy jsme si dali kafe a dort (dort je mimochodem pro mě plnohodnotný dárek, nic si nepřeju, pouze dort). Hned začátkem měsíce za mnou přijela kamarádka, zašly jsme na kafe a véču, takže to bylo takové přednarozeninové posezení a v týdnu narozenin jsem naopak zajela já za ní, přespala a tohle je vždy super, máme na sebe čas, pokecáme, popijeme...

Zúčastnila jsem se představení řady Anti-Age Global od Yves Rocher, akce se konala v nádherných prostorách Healthy Longevity Cafe, moc pěkný program, vynikající jídlo a čas strávený s holkami, po dlouhé době jsme se viděly se Skodulkou, což bylo prima. Tyhle akce mě baví právě i kvůli lidem.

Nejhezčí byl určitě víkend, kdy se Kačí loučila se svobodou, byly jsme čtyři, zašly jsme na véču, do baru na karaoke a samozřejmě drinky. Po dlouhé době jsem byla v baru, takže opět zážitek :D Já moc doufám, že si to nastávající nevěsta užila a já už se těším na svatbu <3

Dvakrát jsem také byla zpět na Vinohradech, takže jsem krom práce zašla na trhy, na kafe, což mi moc chybělo a miluji to tam. Nechybělo pečení velikonočního beránka, v mém případě teda zajíčka a stihla se i návštěva matějské, což jsme si fakt všichni užili.

Pokud mě čtete pravidelně, tak vítě, že minulý měsíc, na konci března, jsem měnila práci. Byla jsem zpočátku hodně rozpačitá, byla to velká změna a bohužel rozpaky přetrvávaly. Po měsíci jsem řekla, že končím, chvilku jsem měla takový menší pocit selhání, po jedenácti letech změna a ona nevyšla. Ale tenhle pocit mě rychle opustil, jakmile jsem skončila, ulevilo se mi a narovinu, neměla jsem to zapotřebí, nebylo to dobré. Druhým týdnem teď jezdím za Prahu, v poklidu, žádné centrum a myslím, že to je přesně to, co jsem vlastně i původně hledala. Bez stresu, pohoda, skvělý přístup, zkrátka tohle vypadá dokonale. A na konci května mě čekají další velké změny.

Trhy na Jiřáku / Velikonoční nehty

Velikonoce / Zajíček / Linecké s nutellou

Na Švihance

Pizzerie Roma Uno / Coffee Corner Bakery / Růže

Matějská pouť

Event s Yves Rocher

Novinky v Costa Coffee / Bobeš / White Mocha Cafe Latte je top

Boží dort / Kytičky k narozeninám

U kamarádky / Pančák v Jesenici / Vatikánský chléb

Kávový klub / Jiřák / Jaro

Jaro

Voděradské bučiny

Louňovický kamenický skanzen

Rozlučka

Večeře při rozlučce / Nehty

Pálení čarodějnic

Jak jste oslavili Velikonoce?
Jaký byl Váš duben?

12 komentářů:

  1. Ahoj, je moc dobře, že jsi dala na vnitřní hodnocení prac. změny, sebrala odvahu, protože to jistě chtělo a řekla ne. MOc Ti přeji, abys byla v novém zaměstnání spokojená. ☺♥ Krásný prodloužený víkend přeji.

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, já Velikonoce takřka neslavila. Nějak mi nepřirostly k srdci nikdy a od té doby, co nebydlím u mamky je prostě neslavím. Doufám, že se ti v nové práci bude líbit a tu změnu si nevyčítej, nemůžeš za to, že to nebylo to pravé <3 a opožděně všechno nejlepší k narozeninám.

    OdpovědětVymazat
  3. Taky mi ten čas nějak utíká a mám pocit, že pořád píšu "měsíc v kostce"

    OdpovědětVymazat
  4. Já bych si také přála dort. Ale je tradice, že ho dělám vždy já, protože to nikdo jiný neumí a tak mám smůlu :-) to bych si ho musela udělat sama :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Ten dort vypadá naprosto luxusně :)

    OdpovědětVymazat
  6. Mně se ty tvoje randomy neskutečně líbí! Plné krásných barevných fotek a jídla.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, moc si toho vážim. Na každou Vaši reakci se snažím odpovídat, případně mě můžete kontaktovat i soukromě na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...